Afgelopen augustus heb ik toch de stap gemaakt om mijn eerste camper te kopen. Na een zoektocht over welke het zou worden, ben ik toch uitgekomen bij de T4. Met als vereiste toch airco, cruise control, verlengde wielbasis en een pittige motor (2.5 TDi). Dit komt voor de voorliefde wat ik heb voor de volkswagen bus, maar ik ben buitengewoon positief over de informatie, kennis, actieve leden, techneuten en foto's hier op dit forum van VW camperbus liefhebbers. Dit forum had ik natuurlijk al een hele tijd gevolgd.
Nu hebben we al een paar keer overnacht, wat ons prima bevallen is. Het gaat iedere keer beter, want achteraf weet ik wat ik vergeten was of wat makkelijk was als ik het bij had gehad. (

Zoals vele hier, wil in natuurlijk de bus 'eigen' maken, en voor ideeen, raad, en foto's ben ik hier op het juiste adres. Dus, mensen, je kan misschien wel een

Een aantal dingetjes die ik eigenlijk wel op mijn 'lijstje' heb staan:
standkachel - wijsneus - Zijwindschermen - LM-velgen - Extra aanstekercontactdozen - oranje knipperlichten vervangen door witte - Getinte folie achterruit - Draaistoelen - (2e) huishoud accu - omvormer - Toilet - middenconsole ( onder bedieningspaneel) - sidebars.
Ondertussen heb ik sierstrippen op de grille gemonteerd, een temperatuurmeter aangeschaft en de parkeersensoren zelf al in gebouwd, waar ik overigens heel blij mee ben.
Groeten,
Mario