Ik bezit een T4 2.5 tdi 2003 65 kw die volgend jaar centrum antwerpen niet meer in mag,
Ik hoop dat ik de vraag hier op het forum nog niet heb gemist (indien dit wel het geval is mijn excuses) , maar weet er iemand waar ik een half open roetfilter kan krijgen die mij nog een extra 3 jaar geeft.
Ik heb reeds enkele garages gecontacteerd die mij niet konden verder helpen.
Iemand ervaring of met hetzelfde probleem?
Indien ik geen oplossing vind zal ik op zoek moeten naar een nieuwe auto.
Grtjes allemaal en prettige feesten.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Roetfilter
Re: Roetfilter
Er zijn (oa) duitse fabrikanten zoals o.a. Oberland Mangold die voor de Tdi een roetfilter leveren waarmee hij na inbouw volgens de fabrikant met bijgeleverde TUV-attest naar euro 4 kan gaan. Mits uw T4 nu dus euro 3 is.
Maar vraag ook na welke eisen de gemeente stelt. Bijv extra keuring? Speciaal inbouwstation?
Er zijn dus mogelijkheden.
En houd ons op de hoogte van uw vorderingen alstublieft. Wellicht kunnen we er iets van opsteken
g Roet uit Rotterdam
Odorf
Maar vraag ook na welke eisen de gemeente stelt. Bijv extra keuring? Speciaal inbouwstation?
En houd ons op de hoogte van uw vorderingen alstublieft. Wellicht kunnen we er iets van opsteken
g Roet uit Rotterdam
Odorf
Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994
>>projecten<<
>>projecten<<
- Pascal-141
Zo simpel is het hier helaas niet . Duitse TUV attesten worden hier nog steeds hardnekkig genegeerdodorf schreef:Er zijn (oa) duitse fabrikanten zoals o.a. Oberland Mangold die voor de Tdi een roetfilter leveren waarmee hij na inbouw volgens de fabrikant met bijgeleverde TUV-attest naar euro 4 kan gaan. Mits uw T4 nu dus euro 3 is.
g Roet uit Rotterdam
Odorf

My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
zo is het weer fijn geregeld in Europa....
jullie hebben in ieder geval fatsoenlijk bier
wij weer geen keuring v aanhangers,caravans en motoren
ons allemaal n poot uitdraaien dat lukt ze nog steeds wel gezamenlijk in Brussel

jullie hebben in ieder geval fatsoenlijk bier

wij weer geen keuring v aanhangers,caravans en motoren

ons allemaal n poot uitdraaien dat lukt ze nog steeds wel gezamenlijk in Brussel