Dus, momenteel heb ik nog een redelijk standaard (zegmaar heel erg standaard) Transporter. Natuurlijk wil ik daar in de komende tijd, wat budget en tijd toelaat, het een en ander aan gaan doen.
Zo staat hij er momenteel bij :

Omdat de bus toch de functie van een bus moet behouden ga ik waarschijnlijk niet heel veel aan de laadruimte doen. Ik heb de bus 2e hands gekocht en toen lag er al een betonplex vloertje in (zonder antislip en waarschijnlijk op een maandagmorgen door de vorige eigenaar erin geschroefd

Aangezien ik de komende weken enorm druk ben door de carnaval wil ik hem snel nog even "vervoersproof" maken. Vandaag de overige 3 bovenste panelen betimmerd en nog even denkende over een passende oplossing voor het bevestigen aan de schuifdeur.

Morgen worden de achterruiten behoorlijk donker getint met een folie waardoor ik wel nog naar buiten zou kunnen kijken. Dan nog raamroosters ervoor.
Ergens in de loop van komende weken komen er zwarte treeplanken op en een zwarte pushbar met carterbescherming

Ook de bus al voorzien van de nodige led verlichting, wordt alleen ondanks speciale canbus leds en 3! canbus weerstanden per koplamp behoorlijk chagrijnig van het constant brandende oranje lamp defect lampje op m'n dashboard... Heeft iemand enig idee of iemand of ikzelf dat uiteindelijk zou kunnen uitprogrammeren?

Een to-do lijstje wat ik eigenlijk nog eraan wil doen...
-RNS510 (of een look-a-like) *Hier zoek ik nog wat advies over
-Chrome sierlijstjes (Stripjes in bovenste en onderste grill, mistlampcovers) *Hier zoek ik ook nog wat advies over
-Parkeersensoren inbouwen
-Bumpers & spiegels in kleur
-Glaslook panelen
-Zwarte lichtmetalen velgjes
-Stuur met stuurwielbediening *En hier zoek ik ook nog wat advies over
-Diverse kleinigheidjes en nog vast veel meer
Als jullie tips, ideeën of aanvullingen hebben hoor ik dat heel graag!