mijn komende reizen naar Basel. Afgelopen weekend werd de teerling geworpen en werd de reis naar het jonge gezin ondernomen.
Om 2 uur vrijdagnacht vertrokken en met ruime rustpauzes kwam ik zaterdag rond het middaguur aan. Voor deze gelegenheid had ik een hotel met vrij parkeren geboekt om de eenvoudige reden dat het logeerbed nog niet aanwezig was én omdat parkeren een nogal kostbare zaak is in Basel. Daarom had ik voor het pendelen tussen het hotel en hun verblijfplaats een vouwfiets aangeschaft, die uitstekend voldeed. Wat was de tweeling gegroeid na 2 maanden, dat ik ze voor het laatst had gezien. Het was heerlijk om dochter en haar man weer te zien en om de kleintjes te knuffelen.
Zondag hebben we een prachtige wandeling in Basel gemaakt. Wat een historie en rijkdom in kunst en gebouwen...
Na het eten weer vertrokken richting hotel, alwaar ik afgelopen maandagmorgen na het
ontbijt weer met dubbel voldaan gevoel vertrokken ben naar Nederland.
Voor herhaling vatbaar, maar dat wordt vast en zeker op een camping daar in de buurt...!
En wat rijdt mijn "beertje" toch geweldig...! Ben ontzettend wijs met mijn T4...

Groet,
Arend