Ik heb eens het forum afgezocht en kon naar mijn mening niet helemaal vinden wat ik wilde, daarom maar dit topic.
Ik ben opzoek naar een RNS315 of RNS510, na ongeveer 1 week lang elke avond minimaal 3 uur zoeken op internet ben ik er wel klaar mee. Daarom de vraag iemand die mij een redelijk aan de prijs adres kan geven voor een RNS315 / RNS510? Of wellicht hier iemand die er eentje verkoopt?
Vraagje nummero 2, Ik ben van plan om binnenkort parkeersensoren te installeren en aangezien ik mijn bumpers wit ga laten spuiten, bestel ik een nieuwe bumper met PDC gaten in de primer, Orginele PDC sensoren maar dan, is er toevallig niet ergens los zo'n kabelboompje te verkrijgen? Zodat ik eventueel zelf kan installeren? (Scheelt gemiddeld, aldus internet, zo'n 200 tot 400 euro)
Daarnaast erger ik me behoorlijk aan het feit dat ik geen "lock knopje" heb. Om van binnen de bus te vergrendelen en te ontgrendelen. Nu heb ik laatst hier ergens daar iets over voorbij zien komen dat het vrij makkelijk te installeren is op een bus uit 2008 als ik me niet vergis. Maar heeft iemand er ervaring en eventueel een how-to voor mijn bus uit 2011?
En dan de laatste vraag, ik heb ook gelezen dat als de bus nog nooit een RNS of RCD systeem heeft gehad dat je dit moet laten inleren, en de kosten hiervan zijn naar mijn inzien belachelijk (Vagparts vraagt hier zo'n 350 euro voor) Ook moet als de bus nog nooit PDC heeft gehad worden ingelezen. Is er iemand die dit kan, in de buurt van Limburg? Wellicht hebben jullie meer ervaring ermee!
En ohja, VCDS of Vag-Com, ik zag dat nog al wat mensen dat hier hebben. Iemand daar enig advies over mbt, aanschaf, gebruik e.d. Want ik wordt helemaal

Zo... Als er nog iets is dan zal ik het zeker erbij zetten.
Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!