Volgend jaar fiscaal gunstig i.v.m. bijtelling als youngtimer. Ideaal en wat een zee aan ruimte!
Het regelen van het duitse kenteken viel niet mee. Ik dacht er wat te simpel over bleek later.
Grijs kenteken = LKW zulassung? Niet zomaar.
Maar zelfs als personenauto betaal ik iets van €400 belasting per jaar, nog steeds erg goed te doen (LKW zulassung € 180).
De TÜV keurmeester had wel het e.e.a. op te merken. Zo mocht ik aan de slag met de dakspoiler, de velgen en de getinte raamfolie.
Bij de spoiler zit geen Teile gutachten en dus is het niet gekeurd en dus gevaarlijk...
De velgen waren aftermarket en het was niet te achterhalen wat het max draagvermogen is, dus eronder weg en stalen velgen gekocht.
De folie was zonder eu keurmerk en dus niet toegestaan, zucht.
De sidebars mochten wel blijven zitten

Dus van een eens stoere bus bleef niet veel over.
Maar inmiddels folie laten aanbrengen met keurmerk. Ziet er een stuk beter uit dan zonder.
Ik heb al veel tips op het forum gelezen, echt top. Ik ben geen doorgewinterde sleutelaar, maar kleine dingetjes pak ik zelf aan. De rest gaat via de garage.
Tot nu toe erg tevreden met de T4, de hoge zit en de soepele motor went snel.