Na een paar maanden meelezen nu maar even voorstellen. Mijn naam is Rolf, ik woon in het hoge noorden. Volkswagen en Vw campers (T2 en T4) zijn in mijn familie bijna traditie, dus het was eigenlijk wachten tot ik er zelf ook eentje zou aanschaffen. En dat moment zit er nu aan te komen. Ik heb na een paar maanden zoeken naar een T4 nu een mooie uit 2003 gevonden op marktplaats. Ik ben er wel uit met de verkoper over de prijs, enige voorbehoud is dat ik een aankoopkeuring laat doen bij een VW garage. Dus het is nog even afwachten wat daar uit komt.
Verder ziet hij er mooi uit van binnen en van buiten en er zitten veel opties op. Hij heeft alleen een heel pittige kilometerstand. Daar maak ik me nog wel een beetje zorgen over, dus enige bemoedigende woorden over onverwoestbare 2.5TDI motoren en waardevastheid zijn zeer welkom
Wat noem jij een pittige KM stand? Er zijn T4 bussen met een 2.5 TDI die 1.000.000 km hebben gehaald. Hier op het forum zijn er genoeg met 4-500.000 km te vinden. Voordeel van veel km in weinig tijd is ook dat deze km veelal met een warme motor zijn gereden en op de snelweg.