als je tenminste cursus wilt

In NL weet ik er geen , maar ik ben reeds enkele malen gaan greenlanen in Noord Frankrijk , via : www.greenlanadventure.com .Jonathan L schreef: 26 apr 2017, 21:04 greenlaning lijkt me wel wat om te beginnen.
maar die routes, niet te vinden.
logisch ook, want anders rijden er veel meer op die routes.
met offroad rijden met de motor worden die routes ook zo be/afgeschermd.
maar als iemand een leuke route weet in de buurt van Groningen/Assen, graag!
Dit is dan een hele dag in Oss, met eten/drinken, instructeurs, huur van het terrein (er zijn dan geen anderen die door je groep heen denderen, zoals op Fürsten), enz.Hoi Bart,
Hartstikke leuk dat je aan ons denkt, wij organiseren heel graag een offroad cursus voor de 4motion/synro VW Transporters. Als we een groepje van 10 auto’s kunnen formeren, dan kan ik de prijs van 130,- per auto (op basis van 1 cursist + 1 bijrijd(st)er) handhaven. Als het bijvoorbeeld 20 busjes zouden zijn, dan kan ik naar de Euro 115,- per auto en bij 30 busjes, kunnen we naar de 100,- per auto. Prijs per deelnemer alleen komt bij 10 auto’s op 115,- (dus zonder bijrijder).
Heb ik je zo voldoende geïnformeerd, wil je dat ik een opzetje maak voor de uitnodiging ervan?
Je kunt een indruk krijgen van de introductiecursus in Oss via twee filmpjes die we hier wel eerder gepubliceerd hebben, één diashow en één video: Toen wij hem deden ging de dag ongeveer als volgt:Snautzer schreef: 02 mei 2017, 22:02 Kan jij als ervarings-deskundige vertellen wat zo'n dag nu precies inhoud? En wat is de taak van de bijrijder? En wat zijn de mogelijkheden voor de 2 wiel aangedreven bussen ook deel te laten nemen?
Ik vind die cursusdagen ook zo saai , veel te veel blabla , ik RIJD veel lieverSnautzer schreef: 03 mei 2017, 08:01 Pascal , kan jij dan niet een klasje geven? Kunnen de 2 wielers gelijk aanpikken. Ik kijk graag af![]()