Eerst allen fijne komingsdag.
Gisteren was ik net op pas met de t4 en hoorde ik een kort piepend geluid en een plok. Daarna ging het acculampje branden en stopte de toerenteller. Ik heb een t4 2.4d uit 1992. De afstand tussen rotterdam en tilburg heeft ie netjes gehaald.
Is mn vsnaar of dynamo stuk?
We staan nu aan de stroom op de camping, laad ik hiermee mn batterij voldoende op om zo weer naar huis te cruisen?
Groet
Andre
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
V-snaar?
Re: V-snaar?
Hoogst waarschijnlijk de snaar gebroken. Zou je moeten kunnen zien onder de motorka
Wanneer je heel spaarzaam gebruik maakt van verbruikers en de accu is goed, dan kun je heel lang rijden zonder dynamo.
Ik denk alleen de brandstofpomp als primaire verbruiker.
Wanneer je heel spaarzaam gebruik maakt van verbruikers en de accu is goed, dan kun je heel lang rijden zonder dynamo.
Ik denk alleen de brandstofpomp als primaire verbruiker.
Aan de paal wordt alleen de huishoudaccu opgeladen, de startaccu niet. Tenzij je de schakeling zelf hebt aangepast maar dan had je deze vraag waarschijnlijk niet gesteld.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
-
Of acculader op 220v direct op je start accu onder de motorkap opladen...Hanz schreef: 27 apr 2017, 17:21 Aan de paal wordt alleen de huishoudaccu opgeladen, de startaccu niet. Tenzij je de schakeling zelf hebt aangepast maar dan had je deze vraag waarschijnlijk niet gesteld.
Suc6!
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Allen,
Het was inderdaad een geknapte v-snaar. Nieuwe snaar erop en 4 tientjes later de garage weer uit
Dank allen voor de reacties.
Andre
Het was inderdaad een geknapte v-snaar. Nieuwe snaar erop en 4 tientjes later de garage weer uit

Dank allen voor de reacties.
Andre