Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Camperverzekering - bij wie?

vragen over de T4
Plaats reactie
gijsplas
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 sep 2010, 17:21
Locatie: Katwijk ZH

Camperverzekering - bij wie?

Bericht door gijsplas »

Onze T4 is nu nog allrisks verzekerd bij camperverzekering.nl
Zij gaan er echter mee stoppen waardoor we vanaf september een nieuwe verzekeraar moeten hebben. Ik loop er nu echter tegenaan dat Aveco (die campervezekering.nl als alternatief geeft) maar ook bv camperverzekerd.nl onze camper met een waarde van ca €7500,00 niet allrisk wil verzekeren. Dat kan pas vanaf een waarde van €15000,00
Ik kan wel wa + beperkt casco kiezen maar ik wil toch liever de uitgebreidere wa + volledig casco met een taxatie, voor het geval dat ik hem eens te hard tegen aan paal aan parkeer of als hij gestolen wordt, de normale dagwaarde zal niet veel meer zijn voor een bus uit 1995.
Mijn vraag is dan ook waar jullie je camperbus hebben verzekerd en indien mogelijk wat jullie ervaringen zijn bij die verzekeraar.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Gijs
1995 VW T4 Multivan 1.9TD
Gebruikersavatar
guust-flater
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:47
Locatie: spijkenisse

Re: Camperverzekering - bij wie?

Bericht door guust-flater »

Mijn camper is verzekerd via de NKC bij ASR. Probeer het daar eens.
Tegenwoordig gewoon WA vroeger wel Allrisk maar de kosten taxatie + extra premie en alsnog eigen risico is het mij niet meer waard.
Ze stellen wel als eis dat het een fabriekscamper moet zijn maar geloof dat als je hem door hun agenten laat taxeren dat geen issue is.

Heb hier zelf nooit schade gehad dus weet niet hoe vlot de uitbetaling is maar neem aan zoals bij elke verzekeringsmaatschappij, een drama tot je zelf het tegendeel hebt bewezen.
Plaats reactie