Ik vermoed dat dit routes zijn die door individuelen gereden zijn , maar dit zullen geen "goedgekeurde " routes zijn waar off road rijden is toegestaan . Daar ben ik nogal voorzichtig mee, want hier in Belgie zijn ze nogal streng op ongeoorloofd op veldweggetjes rijden , en als je betrapt word kan je auto in beslag genomen worden . Dat was destijds de reden dat ik toen gestopt was met off roaden .
Als er eens 1 auto die route rijd zal er niks aan de hand zijn , maar als er een groep(je) na elkaar doorrijd , dan is de kans groot dat er "str*nd aan de knikker " is .
Een georganiseerde greenlane tocht is toch wat "zekerder" , die hebben goedkeuringen verkregen . Of een terrein waar we eens een dagje kunnen vrij rijden , dat ware ideaal , dan kunnen we doen wat we willen en leuk vinden .
Ik denk een terrein zoals Fürsten Forest veruit een van de beste oplossingen zal zijn . (Fürsten is voor mij een eind rijden , maar dat kan geen kwaad )
Het is ook opletten met die routes en terreinen ivm de moeilijkheidsgraad : de Transporters van de WJW-ers die zullen meerijden zijn niet uitgerust voor echte off-road (denk maar aan de banden en bodemvrijheid) , dus we moeten een terrein hebben waar ook stukken inzitten met moeilijkheidsgraad "makkelijk" .