Bij deze stel ik mijzelf graag even voor.
Mijn naam is Jan Scholte woonachtig in de kop van Drenthe en sinds 3 weken in het bezit van een donkerblauwe T4 multivan camper.

Wij (ik, vrouw en dochter) hopen heel veel plezier van de bus te mogen hebben.
Tijdens onze zoektocht was ik al meerdere keren op dit forum uitgekomen. En daarom deze week aangemeld voor het forum. Ik vind het forum erg handig als online vraagbaak. Ik hoop in de toekomst zelf ook bijdrage te kunnen doen. Maar voorlopig zal ik wel meer input vragen dan geven...
Nog wat over mijn achtergrond...
Ik ben (medisch)bioloog, leraar en techniek heb ik als hobby. Zo geef ik bijvoorbeeld ook les op een les op een avond lasschool. Daar geef ik materiaalkunde (geheel theoretisch vak met veel natuurkunde). Ik leer momenteel zelf lassen (maar vergeleken bij de jongens die ik lesgeef ben ik nog een amateur).
Ik heb om mijn tweede studie te betalen jaren op een microbiologisch lab gewerkt. Zo zag ik op het forum een draadje over stiltaand water en bacteriegroei... nou daar kan ik wel eventueel wel wat over zeggen.
Qua techniek in de T4 wil ik nog heel veel leren... en ik hoop dat dit forum een steun in de rug zal zijn
Gr Jan