+1moosev schreef: 15 mei 2017, 18:05 ... Het is meer de bezorgheid geweest die vroeg om een reactie. Graag snel weer verder met het bouwverslag want het is erg leerzaam!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
The next level
Re: The next level
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
schuifruit en folie
We gaan weer verder..
Soms zit het mee en soms zit het tegen..
We hebben een schuifruit gekocht en wij ermee langs autotaalglas..
Ik ben over hun altijd super tevreden, met al mijn auto's ga ik er heen, en altijd tot volle tevredenheid.
Wij komen dus aan met een bus met rondom al ramen(WV2-chassisnummer), dus we denken heel simpel, ruit er uit, schuifruit er in en hopla.
Appeltje eitje zou je denken.
Helaas was de realiteit toch wat weerbarstiger
Lang verhaal kort, de ruit zat er in, maar het was totaal niet zo strak als dat ik in gedachten had
Ik had de inbouw handleidingen zoals dat in Elsawin staat vermeld uitgeprint en meegenomen en vooraf besproken.
Maar soms is de praktijk net even anders.
Even vooraf duidelijk:
Wij wilden 2 vliegen in een klap, schuifruit geplaatst en meteen optisch een "probleem" opgelost.
Optisch een "probleem"?
Nou tussen 2 opeenvolgende ruiten zit een kier van een 4 a 5 mm. De ruiten zijn daar waar ze 'aansluiten' heel donker, tegen zwart aan.
Als je dan een lichte carrosserie kleur hebt, dan zie je tussen die 2 ruiten de kleur terugkomen, waardoor het optisch geen strak geheel lijkt.

Er bestaan rubberen stripjes in de handel, die ook VW bij de T6 California gebruikt, om onder andere dit op te lossen.
autotaalglas had dat spul ook zo liggen, en dat hebben ze gebruikt.
Voorlopige eindresultaat:



Ik werd meteen gebeld, of ik met spoed langs wilde komen.
Dus ik langs en tsja, ze hebben het 3 keer uitgelegd, ik snapte het niet.
Het enige wat ik zag was het eindresultaat en dat was niet erg, eufemistisch uitgelegd, zaligmakend.
Uiteindelijk ben ik er achter gekomen, dat er vroeger heel heel veel problemen met schuifruiten bij de T5 geweest zijn, en dan met name lekkage problemen, dat ze liever niet die ruit er in wilden zetten, omdat ze me kennen.
Acties die VW heeft ondernomen zijn te zien in het aantal updates en vervangende nummers voor de schuifruit.
Ik geloof dat ik al 13 verschillende nummers heb gezien
Mijn advies: koop zo'n schuifruit altijd nieuw, want dan heb je de laatste nieuwe versie, en geef bij de bestelling je chassisnummer door!
Er blijken namelijk verschillen te bestaan tussen schuifruiten voor een vensterbus, dus zeg WV-2 chassisnummer, en een schuifruit voor een bedrijfsbus zeg WV-1 chassisnummer.
Eind van het liedje, heb ik door een spuiter het een en ander aan de bus laten doen, daarover later meer
Maar er moest iets met een andere ruit gebeuren. Die spuiter heeft ook goede connecties met autotaalglas, en ook hij wist mijn wensen en ideeën.
Dus ik heb ze met elkaar in contact gebracht en ze beiden bij gepraat en de planning doorgegeven.
Daar zat eigenlijk onbedoeld wat druk achter, omdat de bus gebruikt moest gaan worden in de rouwstoet voor mijn vader.
Ik heb het ze beiden uitgelegd en ze hebben hun best gedaan, waar ik ze zeer dankbaar voor ben
Ze hebben elkaar geholpen en het eindresultaat was ontzettend naar mijn zin.
Ruit zit er supernetjes en naar tevredenheid in, en alle ramen, behalve de voorruit zijn gefolied.
De spuiter en foliër heeft zo met ons meegedacht dat hij ons opbelde en vooraf al meldde dat er een bus met ramen bij hem langs zo komen om te worden voorzien van folie op de ramen. En wat een toeval, het was ook nog eens een lange wielbasis met rondom ramen in een lichte kleur
Dit was natuurlijk voor ons een uitgelezen kans. Zo konden we goed een indruk krijgen van de impact van de lichtheid/donkerte van de folie. Zowel vanaf buiten, als het zicht vanaf de binnenzijde naar buiten.
Ik moest Diana even overtuigen om op vrijdagmorgen vroeg even mee te gaan,
maar uiteindelijk was ze ook superblij dat ze het vooraf gezien heeft en ze was nadien overtuigd welke folie het moest gaan worden.
Voorbeeld bus en welke impact folie kan hebben op een lichte carrosserie kleur:


Uiteindelijk is het bij ons dit geworden:

Lichte carrosseriekleur tussen de ramen is niet meer zichtbaar.
Hier is uiteindelijk donkere stickerfolie voor gebruikt, ook bij de schuifdeur zijde.

Het kon dus wel strak

Ik ben volgens afspraak, na de uitvaart langsgereden bij autotaalglas om heel fatsoenlijk te vragen wat de financiële schade was.
Ze hebben ten slotte 2 keer de ruit er in en er uit gehaald.
Ik kreeg te horen, dat ze blij waren dat ze ons zo goed hadden kunnen helpen en dat het gelukt was om de bus klaar te hebben, voor de voor ons belangrijke dag van de uitvaart. En dat ze er niets voor wilden hebben, en dat ze er ook van geleerd hebben.
Dat heb ik natuurlijk niet laten gebeuren en gevraagd waar de fooienpot stond, en deze voorzien van een fikse fooi.
Want waar vind je deze service nog? Echt super

Waar heeft het nu uiteindelijk aan gelegen dat die ruit niet zo prettig paste:
- combinatie van niet 100% strakke ruit
- afdichtrubber
- grijze kunststof spacers tussen carrosserie en ruit
- nadien is altijd lastiger als in de ideale situatie van de fabriek
Soms zit het mee en soms zit het tegen..
We hebben een schuifruit gekocht en wij ermee langs autotaalglas..
Ik ben over hun altijd super tevreden, met al mijn auto's ga ik er heen, en altijd tot volle tevredenheid.
Wij komen dus aan met een bus met rondom al ramen(WV2-chassisnummer), dus we denken heel simpel, ruit er uit, schuifruit er in en hopla.
Appeltje eitje zou je denken.
Helaas was de realiteit toch wat weerbarstiger

Lang verhaal kort, de ruit zat er in, maar het was totaal niet zo strak als dat ik in gedachten had

Ik had de inbouw handleidingen zoals dat in Elsawin staat vermeld uitgeprint en meegenomen en vooraf besproken.
Maar soms is de praktijk net even anders.

Even vooraf duidelijk:
Wij wilden 2 vliegen in een klap, schuifruit geplaatst en meteen optisch een "probleem" opgelost.
Optisch een "probleem"?
Nou tussen 2 opeenvolgende ruiten zit een kier van een 4 a 5 mm. De ruiten zijn daar waar ze 'aansluiten' heel donker, tegen zwart aan.
Als je dan een lichte carrosserie kleur hebt, dan zie je tussen die 2 ruiten de kleur terugkomen, waardoor het optisch geen strak geheel lijkt.

Er bestaan rubberen stripjes in de handel, die ook VW bij de T6 California gebruikt, om onder andere dit op te lossen.
autotaalglas had dat spul ook zo liggen, en dat hebben ze gebruikt.
Voorlopige eindresultaat:



Ik werd meteen gebeld, of ik met spoed langs wilde komen.
Dus ik langs en tsja, ze hebben het 3 keer uitgelegd, ik snapte het niet.
Het enige wat ik zag was het eindresultaat en dat was niet erg, eufemistisch uitgelegd, zaligmakend.
Uiteindelijk ben ik er achter gekomen, dat er vroeger heel heel veel problemen met schuifruiten bij de T5 geweest zijn, en dan met name lekkage problemen, dat ze liever niet die ruit er in wilden zetten, omdat ze me kennen.
Acties die VW heeft ondernomen zijn te zien in het aantal updates en vervangende nummers voor de schuifruit.
Ik geloof dat ik al 13 verschillende nummers heb gezien

Mijn advies: koop zo'n schuifruit altijd nieuw, want dan heb je de laatste nieuwe versie, en geef bij de bestelling je chassisnummer door!
Er blijken namelijk verschillen te bestaan tussen schuifruiten voor een vensterbus, dus zeg WV-2 chassisnummer, en een schuifruit voor een bedrijfsbus zeg WV-1 chassisnummer.
Eind van het liedje, heb ik door een spuiter het een en ander aan de bus laten doen, daarover later meer

Maar er moest iets met een andere ruit gebeuren. Die spuiter heeft ook goede connecties met autotaalglas, en ook hij wist mijn wensen en ideeën.
Dus ik heb ze met elkaar in contact gebracht en ze beiden bij gepraat en de planning doorgegeven.
Daar zat eigenlijk onbedoeld wat druk achter, omdat de bus gebruikt moest gaan worden in de rouwstoet voor mijn vader.
Ik heb het ze beiden uitgelegd en ze hebben hun best gedaan, waar ik ze zeer dankbaar voor ben


Ze hebben elkaar geholpen en het eindresultaat was ontzettend naar mijn zin.
Ruit zit er supernetjes en naar tevredenheid in, en alle ramen, behalve de voorruit zijn gefolied.
De spuiter en foliër heeft zo met ons meegedacht dat hij ons opbelde en vooraf al meldde dat er een bus met ramen bij hem langs zo komen om te worden voorzien van folie op de ramen. En wat een toeval, het was ook nog eens een lange wielbasis met rondom ramen in een lichte kleur

Dit was natuurlijk voor ons een uitgelezen kans. Zo konden we goed een indruk krijgen van de impact van de lichtheid/donkerte van de folie. Zowel vanaf buiten, als het zicht vanaf de binnenzijde naar buiten.
Ik moest Diana even overtuigen om op vrijdagmorgen vroeg even mee te gaan,
maar uiteindelijk was ze ook superblij dat ze het vooraf gezien heeft en ze was nadien overtuigd welke folie het moest gaan worden.
Voorbeeld bus en welke impact folie kan hebben op een lichte carrosserie kleur:


Uiteindelijk is het bij ons dit geworden:

Lichte carrosseriekleur tussen de ramen is niet meer zichtbaar.
Hier is uiteindelijk donkere stickerfolie voor gebruikt, ook bij de schuifdeur zijde.

Het kon dus wel strak


Ik ben volgens afspraak, na de uitvaart langsgereden bij autotaalglas om heel fatsoenlijk te vragen wat de financiële schade was.
Ze hebben ten slotte 2 keer de ruit er in en er uit gehaald.
Ik kreeg te horen, dat ze blij waren dat ze ons zo goed hadden kunnen helpen en dat het gelukt was om de bus klaar te hebben, voor de voor ons belangrijke dag van de uitvaart. En dat ze er niets voor wilden hebben, en dat ze er ook van geleerd hebben.
Dat heb ik natuurlijk niet laten gebeuren en gevraagd waar de fooienpot stond, en deze voorzien van een fikse fooi.
Want waar vind je deze service nog? Echt super


Waar heeft het nu uiteindelijk aan gelegen dat die ruit niet zo prettig paste:
- combinatie van niet 100% strakke ruit
- afdichtrubber
- grijze kunststof spacers tussen carrosserie en ruit
- nadien is altijd lastiger als in de ideale situatie van de fabriek
Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 17:11, 2 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
stabilisator stangen H&R en verlaging Bilstein B14 schokdemper past niet
Vervolgens hebben we een aantal keer rondgereden en viel het me op, dat de auto wel erg hoog stond
We konden hem zelfs niet fatsoenlijk wassen
Ook was het niet comfortabel, en werd je aan de achterzijde, bij wijze van spreken, zeeziek.
Daar moest wat aan gebeuren.
We hadden tenslotte ervaring met een bus die een heerlijk strakke wegligging had.
We reden met winterbanden en de look was echt "hoogwater"
Met 16 inch wielen:

Met 17 inch wielen:

We hebben een bus met een verzwaard onderstel en mogen maximaal een totaal massa van 3200 kg wegen.
dus zowel de veren als de schokdempers zijn van het stevige type..
Hierdoor komt hij bij een lege bus flink uit zijn veren. Beetje heel flink
Ook met het beoogde zomersetje al gepast, en tsja,
tussen loopvlak van de band tot de onderzijde van de wielkast, zat een gapend gat.
Aan de achterzijde:

aan de voorzijde:

En dat al met de zomerset, die 19 inch is, met 245-45-19.
Maar dat gaat goed komen.
Wat we dus willen, strakke wegligging met weinig tot geen overhellen, veel meer comfort, en we willen de bus lager.
Dan zijn er verschillende mogelijkheden,
bijvoorbeeld luchtvering, verlagingsveren, of een schroefset, of bijvoorbeeld zoiets als dynamic ride.
Luchtvering zien we niet zitten en vinden we gewoon te duur, ook zijn er nog wel eens problemen mee.
2 bekende leveranciers: VB airsuspension of Goldschmidt.
Prijzen 4000 euro plus..
Verlagingsveren zouden ook kunnen, maar dan heb je nog steeds oncomfortable schokdempers.
Uiteindelijk is het een schroefset geworden en dan met financiële pijn, maar wel de beste op de markt.
Diana vind de bus nu heerlijk rijden, en ik vind de hoogte ook wel prettig.
Ook is de bus veel comfortabeler geworden,
helt nu ook minder over door H&R stabilisatorstangen in 27 mm voor en 30 mm achter .
Wel een tip voor schokdempers in het algemeen:
Kijk van te voren naar je fusee stukken of je huidige schokdempers in de fusee gemonteerd zijn, of om de fusee heen.
Dat laatste is zeldzamer en voorbehouden aan bussen met een verhoogd laadvermogen.
Ik had op mijn wagensticker gekeken of ik de code 1BH had.
En die code stond dus niet op mijn wagensticker, dus een gewone set besteld,
bleek bij de montage dat ik dus wel een verzwaard onderstel heb
,
dus kon de achterste set er weer van onder en de complete set weer opgestuurd worden,
bijna 10 dagen verder was de juiste set nu wel binnen.
Bilstein B14, geen geklooi, gewoon goed spul er onder,
en een geweldige combinatie met de H&R dikke stabilisatorstangen
Vergelijking stabilisatorstangen:





foto's van de huidige hoogte komen later..

We konden hem zelfs niet fatsoenlijk wassen

Ook was het niet comfortabel, en werd je aan de achterzijde, bij wijze van spreken, zeeziek.
Daar moest wat aan gebeuren.
We hadden tenslotte ervaring met een bus die een heerlijk strakke wegligging had.
We reden met winterbanden en de look was echt "hoogwater"
Met 16 inch wielen:

Met 17 inch wielen:

We hebben een bus met een verzwaard onderstel en mogen maximaal een totaal massa van 3200 kg wegen.
dus zowel de veren als de schokdempers zijn van het stevige type..
Hierdoor komt hij bij een lege bus flink uit zijn veren. Beetje heel flink

Ook met het beoogde zomersetje al gepast, en tsja,
tussen loopvlak van de band tot de onderzijde van de wielkast, zat een gapend gat.
Aan de achterzijde:

aan de voorzijde:

En dat al met de zomerset, die 19 inch is, met 245-45-19.

Maar dat gaat goed komen.
Wat we dus willen, strakke wegligging met weinig tot geen overhellen, veel meer comfort, en we willen de bus lager.
Dan zijn er verschillende mogelijkheden,
bijvoorbeeld luchtvering, verlagingsveren, of een schroefset, of bijvoorbeeld zoiets als dynamic ride.
Luchtvering zien we niet zitten en vinden we gewoon te duur, ook zijn er nog wel eens problemen mee.
2 bekende leveranciers: VB airsuspension of Goldschmidt.
Prijzen 4000 euro plus..
Verlagingsveren zouden ook kunnen, maar dan heb je nog steeds oncomfortable schokdempers.
Uiteindelijk is het een schroefset geworden en dan met financiële pijn, maar wel de beste op de markt.
Diana vind de bus nu heerlijk rijden, en ik vind de hoogte ook wel prettig.
Ook is de bus veel comfortabeler geworden,
helt nu ook minder over door H&R stabilisatorstangen in 27 mm voor en 30 mm achter .
Wel een tip voor schokdempers in het algemeen:
Kijk van te voren naar je fusee stukken of je huidige schokdempers in de fusee gemonteerd zijn, of om de fusee heen.
Dat laatste is zeldzamer en voorbehouden aan bussen met een verhoogd laadvermogen.
Ik had op mijn wagensticker gekeken of ik de code 1BH had.
En die code stond dus niet op mijn wagensticker, dus een gewone set besteld,
bleek bij de montage dat ik dus wel een verzwaard onderstel heb

dus kon de achterste set er weer van onder en de complete set weer opgestuurd worden,
bijna 10 dagen verder was de juiste set nu wel binnen.
Bilstein B14, geen geklooi, gewoon goed spul er onder,
en een geweldige combinatie met de H&R dikke stabilisatorstangen

Vergelijking stabilisatorstangen:





foto's van de huidige hoogte komen later..
Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 17:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: The next level
Mijn ervaringen met Autitaalglas zijn hetzelfde...superservice!
Morgen maar even langs voor dat stripje tussen de zijruiten
Morgen maar even langs voor dat stripje tussen de zijruiten

Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
B14 schroefset
Setje Bilstein B14 schroefset:

Nog ruimte genoeg als ik lager zou willen

Eerst maar eens een paar 1000 km er mee rijden,
dan zal de auto nog wel wat na zakken, en daarna laten uitlijnen.
Dat is functioneler, als meteen laten uitlijnen en daarna krijgen,
dat de wiel geometrie alsnog wat veranderd doordat de auto nog wat na gezakt is..

Nog ruimte genoeg als ik lager zou willen


Eerst maar eens een paar 1000 km er mee rijden,
dan zal de auto nog wel wat na zakken, en daarna laten uitlijnen.
Dat is functioneler, als meteen laten uitlijnen en daarna krijgen,
dat de wiel geometrie alsnog wat veranderd doordat de auto nog wat na gezakt is..
Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
velgen reparatie en spuiten
Setje wielen gescoord via marktplaats.
Eigenlijk bij een Turks bedrijfje in Lelystad, die niet precies wist wat hij verkocht
Ik wist het donders goed en het bedrag wat ik er voor betaald heb, voelt als gestolen.
Okee, er zat wel wat werk aan.
Iedere velg had wel iets van "ervarings schade".






Lijkt erg,
maar als je ze naar een specialist zoals deze brengt:
http://www.velgenreparatie.nl/werkzaamheden
Dan krijg je ze werkelijk als nieuw terug

We hebben ze meteen in reflex zilver metallic laten spuiten en voorzien van een blanke poedercoat.
Dat maakt het schoonhouden wat gemakkelijker..
Eigenlijk bij een Turks bedrijfje in Lelystad, die niet precies wist wat hij verkocht

Ik wist het donders goed en het bedrag wat ik er voor betaald heb, voelt als gestolen.

Okee, er zat wel wat werk aan.
Iedere velg had wel iets van "ervarings schade".






Lijkt erg,
maar als je ze naar een specialist zoals deze brengt:
http://www.velgenreparatie.nl/werkzaamheden
Dan krijg je ze werkelijk als nieuw terug



We hebben ze meteen in reflex zilver metallic laten spuiten en voorzien van een blanke poedercoat.
Dat maakt het schoonhouden wat gemakkelijker..
Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: The next level
Hele goede specialist inderdaad. Zit ook nogs eens hier om de hoek




Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
19 inch wielen
Setje continental sportcontact 5 banden er om heen in 245-45-19 en monteren maar:
Waarom 245-45 en geen 255-40-19?
De reden is optisch en comfort. Een optisch grote zware auto kan heel goed een iets hogere band hebben.
Een strak rubberen condoompje om 22 inch velgen heen getrokken, vinden we optisch niet staan,
en het comfort wil natuurlijk ook wat.


Bovenstaande foto's zijn een uur of 3 na montage van de schroefset gemaakt.
En inderdaad is de auto nog even wat na gezakt, maar niet heel veel.

Waarom 245-45 en geen 255-40-19?
De reden is optisch en comfort. Een optisch grote zware auto kan heel goed een iets hogere band hebben.
Een strak rubberen condoompje om 22 inch velgen heen getrokken, vinden we optisch niet staan,
en het comfort wil natuurlijk ook wat.


Bovenstaande foto's zijn een uur of 3 na montage van de schroefset gemaakt.
En inderdaad is de auto nog even wat na gezakt, maar niet heel veel.
Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: The next level
InderdaadJ vd Pal schreef: 17 mei 2017, 20:10 Hele goede specialist inderdaad. Zit ook nogs eens hier om de hoek![]()
![]()
![]()

Nog een voorbeeld van zijn kwaliteits werk:
Toen we onze andere hobby auto kochten zagen de velgen er zo uit..

Zilvergrijs gespoten en met corrosie blaasjes er onder.
Nadat ze terug kwamen,
tussen de spaken zilvergrijs metallic gespoten, CNC afgedraaid, en daarna binnen en buiten in de blanke poedercoat




Maar tot zo ver het intermezzo

Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
neus en voorbumper aanpassing
Ook het oog wil wat,
dus een nosejob gedaan

Achter het kunststof binnenscherm
We dachten bij de T4 hebben we dat al gehad, bij een T5 en zeker een T5 GP zal dat toch wel opgelost zijn.
Niet dus.. Iets om rekening mee te houden.
Meteen maar even schoongemaakt

Stukje kaler:



Dat begint er al op te lijken:

Even een tussen resultaat:

Met andere grille en alle bumperkapjes er op en sensoren er in:

Roestvrijstalen sierstrip even klemmen met tieraps terwijl de hechting plaatsvindt.

Hierna nog wat optisch werk, andere achterbumper ook in kleur maar wel van T6 met deurtjes, dus met de kleine sensoren,
en striping aanbrengen.
dus een nosejob gedaan


Achter het kunststof binnenscherm

We dachten bij de T4 hebben we dat al gehad, bij een T5 en zeker een T5 GP zal dat toch wel opgelost zijn.

Niet dus.. Iets om rekening mee te houden.
Meteen maar even schoongemaakt


Stukje kaler:



Dat begint er al op te lijken:

Even een tussen resultaat:

Met andere grille en alle bumperkapjes er op en sensoren er in:

Roestvrijstalen sierstrip even klemmen met tieraps terwijl de hechting plaatsvindt.

Hierna nog wat optisch werk, andere achterbumper ook in kleur maar wel van T6 met deurtjes, dus met de kleine sensoren,
en striping aanbrengen.
Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 18:18, 3 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
striping aanbrengen
Zo .. als laatste optische buitenwerk nog wat striping aangebracht.
Is in antraciet metallic gemaakt, dat vonden wij mooier als het veelgebruikte zwart of mat grijs.

Meteen de naam van het project er in en in het originele volkswagen lettertype

Hoe ziet al dat optische buitenwerk er nu in het totaal plaatje uit?






En als je dat vergelijkt met de allereerste foto in dit topic..
Nog even een filmpje..
Goed het transfer materiaal natspuiten, zodat de lijmlaag al wat losweekt.
Binnenkort weer wat binnen werkzaamheden, want het wordt natuurlijk een camper..
Is in antraciet metallic gemaakt, dat vonden wij mooier als het veelgebruikte zwart of mat grijs.

Meteen de naam van het project er in en in het originele volkswagen lettertype


Hoe ziet al dat optische buitenwerk er nu in het totaal plaatje uit?






En als je dat vergelijkt met de allereerste foto in dit topic..

Nog even een filmpje..
Goed het transfer materiaal natspuiten, zodat de lijmlaag al wat losweekt.
Binnenkort weer wat binnen werkzaamheden, want het wordt natuurlijk een camper..

Laatst gewijzigd door Multivan Generation op 31 dec 2020, 18:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: The next level
Ziet er super netjes uit Peter, wat een mooie bus word dat!!
Vw T5 GP 2.0 180-pk 10-2010 highline
VW Kever 1679cc bj 1959
Fiat 500s 2015
Berini eitje M13 +/-1955
VW Kever 1679cc bj 1959
Fiat 500s 2015
Berini eitje M13 +/-1955
Re: The next level
Netjes hoor Peter. Maar dat wist je zelf al wel 

VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
- Multivan Generation
- Berichten: 34474
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: The next level
We hopen dat het een mooie bus wordt,
maar als ik de reacties zo lees,
dan zijn we op de goede weg?
Binnenkort wat foto's en beschrijvingen van de binnenzijde,
want daar gaat het natuurlijk ook om in een camper..

Er hebben al wat mensen foto's en filmpjes gezien en die hadden zo iets van

Re: The next level
Je twijfeld over jezelf en je project?Multivan Generation schreef: 19 mei 2017, 10:04 We hopen dat het een mooie bus wordt,
maar als ik de reacties zo lees,
dan zijn we op de goede weg?

Natuurlijk ben je op de goede weg,

T4 2.5 tdi 102pk california 1997