Knipper automaat gemeten en gecontroleerd en daar kwam prik uit. Aan die kant niks bijzonders dus. Lampje en lampvoetje gewisseld met de andere kant en dat maakte ook niet uit. Aan beide kanten de meest logische dingen uitgesloten dus. Toen had ik het vermoeden dat er een draadbeuk ergens in de spaghetti achter de zekeringen zat of in de zekeringenkast zelf. Het leek mij wel erg sterk, maar goed. Toen de draad van het knipperlicht gevolgd tot waar hij de zekeringenkast in ging. Vervolgens daar een draad direct vanaf het knipperautomaat aan deze draad gelegd en warempel!!! Er was licht! Echter voordat ik de knipschaar erin ging zetten toch nog maar is goed gekeken. Toen viel me ineens op dat het controlelampje van het mistlicht voor mee knipperde met het knipperlicht…..
INEENS denk je dan; “het zal toch niet…” maar wel dus!

Punt is dat ik een aantal dagen voor mijn ongeval nog aan de wagen geknutseld had en oa de knipperlichten en bumper eraf gehad. Dat is ondertussen bijna 2 jaar geleden en ik bleek toen dus de verkeerde stekker afgeplakt te hebben…

Eindelijk APK ready dus! Daar kwam nog een mistlamp probleempje boven water. In de achterbumper had ik het mistlicht aan de verkeerde kant gemonteerd. En dus blijkbaar de kabelboom overdwars verkeerd om gemonteerd en dus ook gelijk een verklaring voor de aanpassing die ik hier moest maken om het werkend te krijgen. Maar goed. Dat is aangepast en lekker toeren maar!

In afwachting voor een juist moment om te plastidippen heb ik me over het interieur ontfermd. Vloermatten eruit, bank, stoelen en gordels eruit alles goed schoongemaakt en kleine roestplekjes beet gepakt. Daarna alle chassis delen die in het zicht blijven zwart gemaakt. Audio voorbereid voor achterin en alles weer dicht gemaakt.
Foto's volgen!