Wij gaan voor langere tijd naar Noorwegen. Onze gasfles gaat dan niet volstaan. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Kan ik een andere fles in Noorwegen kopen met een omzet stuk? Moet ik in Nederland iets doen?
Alvast bedankt!

Zelf niet, maar op het Duitse forum vind je vele mensen die die fles gebruiken. Hij heeft dezelfde maten als de 907. Wij willen ooit nog in de winter naar Noorwegen (in colonne achter de sneeuwblazer aanAnton_W schreef: 04 jun 2017, 18:32 Heb jij ervaring met die navulbare Bart?
Wij gaan 3 maanden, zoveel 907 sleep ik liever niet mee.
Die flesjes zijn heel fraai,bvddobb schreef: 04 jun 2017, 21:38Zelf niet, maar op het Duitse forum vind je vele mensen die die fles gebruiken. Hij heeft dezelfde maten als de 907. Wij willen ooit nog in de winter naar Noorwegen (in colonne achter de sneeuwblazer aanAnton_W schreef: 04 jun 2017, 18:32 Heb jij ervaring met die navulbare Bart?
Wij gaan 3 maanden, zoveel 907 sleep ik liever niet mee.), en dan willen we zo'n fles gebruiken.
Ja, maar die past dus niet in de gasbun van de T5 California... Hij is veel hoger dan de 907. Het mooie van die aluminium ekopool-flesjes is dat ze dezelfde maat hebben als de 907 en dus wél in de gasbun passen!Jost schreef: 07 jun 2017, 08:31 Wij gebruiken nu enkele jaren deze flesjes:
https://donders.com/product/89
Wel geen statie geld maar de vulling is maar +/- 1/3 van een campingaz vulling.
En na te vullen in Noorwegen!