Het gaat om een omgebouwde Caravelle model '97 met een 2.5TDI ACV motor standaard geleverd met 102pk, omgebouwd naar Westfalia camper.
Op dit moment heb ik er groene verlichting in, dat is toch wat ouderwets dus dat gaan we aanpakken.
Het liefst wil ik alles origineel VW houden, dat is met wat aanpassen en combineren best mogelijk.
Inmiddels is de oude tellerbak vervangen met de hulp van Oskar voor een nieuwe type met blauwe verlichting en rode wijzers.
Gelijk de MFA-versie (7D0 920 820 B) genomen zodat ik wat meer opties in beeld heb, de belangrijkste voor mij is de verbruiksmeter (voor diesel pin 9 MSG12 68 pins motorcomputer voor benzine pin 10).
Door tijdgebrek moeten we alleen nog de temp, airbag en ABS signalen aansluiten, temp heb ik nu nog op de climax en airbag en abs op het middenconsole blokje.

Van de week komt er het blok met de verlichtingsschakelaar en mistlampfuncties binnen met rode verlichting.
Ook komt er deze week de originele VW Gamma V radio binnen met rode verlichting en blauwe display

Op Aliexpress een MP3/USB/AUX module aangeschaft zodat ik ook mp3's en bv mijn telefoon aan kan sluiten.
In het dashboard komt netjes een blokje met een aansluiting voor de USB en de AUX, zit er nog aan te denken om in het camper ook zoiets te maken.
Om het netjes te doen moet ik wel wat draden solderen.
Tevens opzoek naar de VW Gamma CD van het oudere type, ook met rode verlichting, die komt in de middenconsole waar ik 1 van de 2 vakjes voor ga gebruiken, wel zo netjes.

Plaatjes volgens nog als ik wat verder ben.