Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5 1.9TDI 2006 AXC valt uit tijdens het rijden.
Re: T5 1.9TDI 2006 AXC valt uit tijdens het rijden.
@Henk Als je hem probeert te starten en je haalt de brandstofslang eraf dan spuit de diesel eruit.
- Ralph Bakker
D tiem geen tand versprongen waardoor de timing verkeerd is?
Blijft gissen. Als ik mag gokken dan is het geen brandstofprobleem (pomp/filter/etc) maar een elektrotechnische storing..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik krijg een ingeving van een topic van R.T. (krijg even de naam niet door).
Ging over ingesleten pompverstuivers in de kop..
Ging over ingesleten pompverstuivers in de kop..
Allemaal bedankt voor het meedenken. Weet iemand een goede diagnose code reader? Anders blijft inderdaad bij gissen...
Met plezier, graag gedaan. Viel ie onder het rijden plots uit, zonder inhouden en gestotter daaraan voorafgaand of ging het anders?
Hij viel inderdaad plots uit zonder gestotter of inhouden. De motor viel uit zonder dat er daaraan vooraf een hapering of geluid ging.
Ik krijg ook het idee dat de timing verkeerd isRalph Bakker schreef: 15 jun 2017, 15:05 D tiem geen tand versprongen waardoor de timing verkeerd is?
Even brainwaven:Tenred schreef: 15 jun 2017, 23:15 Hij viel inderdaad plots uit zonder gestotter of inhouden. De motor viel uit zonder dat er daaraan vooraf een hapering of geluid ging.
Geen verstuiverzittingsissue (dan wel startprobleem maar niet als ie eenmaal loopt). Geen ontluchtingsprobleem in de tank (dan gaan ze eerst inhouden/ stotteren).
Toch een elektrotechnische/ elektronische storing.
Piezoverstuivers. Geen tandjes te bekennen toch?Tenred schreef: 15 jun 2017, 23:18Ik krijg ook het idee dat de timing verkeerd isRalph Bakker schreef: 15 jun 2017, 15:05 D tiem geen tand versprongen waardoor de timing verkeerd is?