Een week of 3 geleden heb ik bij de RDW mijn bedrijfsbus laten omkeuren tot camper. Ze hebben daar mijn kentekenbewijs ingehouden en moest blijkbaar een aantal formulieren invullen en opsturen naar de belastingdienst. Vanwege een verbouwing van ons nieuwe huis is dit wat vertraagd. Nu wilde ik vandaag even de juiste formulieren gaan insturen en heb voor de zekerheid even de belastingdienst gebeld zodat ik wel de goede stuur.
Morgen vertrekken we, althans dat was de planning, naar Toscane, maar blijkbaar mag ik helemaal niet rijden totdat ik nieuwe kenteken platen heb... daar gaat dus mijn vakantie :( De belastingdienst gaf aan dat wanneer je wel ging rijden je bij aanhouding de verschuldigde BPM moest afdragen. Dat wil ik wel voor lief nemen want die moet ik sowieso afdragen. Vervelender is natuurlijk dat ik volgens mij momenteel niet verzekerd ben. Weet iemand hier raad mee? Bestaat er iets als een tijdelijk kenteken (voor ± 14 dagen) wat ik kan aanvragen bij de RDW? Ik ben bang dat wanneer ik die formulieren van de belastingdienst instuur (moet nog per post

Groeten een wanhopige t4 bestuurder