Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vraag over sluiten van bus tijdens de nacht
Vraag over sluiten van bus tijdens de nacht
Wij waren even een weekend weg, opeens kwam bij mijn vrouw de vraag op : stel in de nacht gebeurt er iets en je moet met spoed uit je bus en je sleutel werkt niet meer . Wij hebben vanalles geprobeerd maar zonder sleutel gaat de bus niet open van binnen.
Re: Vraag over sluiten van bus tijdens de nacht
Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is maar bij mij zit bij de raambediening ook n knop waarmee ik de deur open en dicht kan doen.
Mvg Frank
Mvg Frank
Door twee keer aan de hendel van de schuifdeur te trekken gaat deze bij ons open.
Ja bij ons ook maar alleen als ik hem sluit met de knop bij de raam bediening, als ik dus sluit met de sleutel lukt dat echter niet.moosev schreef: 10 jul 2017, 18:54 Door twee keer aan de hendel van de schuifdeur te trekken gaat deze bij ons open.
Ja die zit er bij ons ook.veerman schreef: 10 jul 2017, 18:20 Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is maar bij mij zit bij de raambediening ook n knop waarmee ik de deur open en dicht kan doen.
Mvg Frank
Wij hebben die knop niet, dus moet wel met de sleutel.