Om te ventileren tijdens warme zwoele nachten zou ik de achterklep van onze T4('94) op een kier willen houden met een soort van uitzetter of verlenging van de sluithaak.
Heeft iemand een tip of idee(afbeelding liefst) hoe ik dit zelf kan maken? Om te voorkomen dat ik dit wiel opnieuw ga uitvinden...
Groetjes, Danny
Ik leg er een blokje hout tussen. Ligt op de bumper en trekhaak en door het rubber vd fietsendrager blijft de klep er mooi op hangen. Oke geen inbraak veilige oplossing maar ach denk dat ik het wel hoor als iemand 's nachts de klep open trekt... :p
wiebson schreef: 10 jul 2017, 19:40
Voor een gratis en simpele oplossing.
Ik leg er een blokje hout tussen. Ligt op de bumper en trekhaak en door het rubber vd fietsendrager blijft de klep er mooi op hangen. Oke geen inbraak veilige oplossing maar ach denk dat ik het wel hoor als iemand 's nachts de klep open trekt... :p
ja, wakker wordt je wel ja. hopelijk niet met een rode bal in je mond
wiebson schreef: 10 jul 2017, 19:40
Voor een gratis en simpele oplossing.
ja, wakker wordt je wel ja. hopelijk niet met een rode bal in je mond
Achja een tent doe je ook niet op slot. En wellicht minder slim op een parkeer/camperplaats.