Op de meeste Fora heet ik Vdub, zonder de _nl.. maar ja.. soms heet iemand anders al zo.
Ik ben Matthijs, momenteel 36 jaar, woon in het mooie Vorden en heb mn hele leven al VAG-auto's gereden en ben momenteel een jaar of 10 erg actief in de VAG-wereld qua onderhoud, diagnose en tuning met mn eigen bedrijf.
Ik heb momenteel weer teveel auto's na een tijdje terug heel veel verkocht te hebben, overigens is het meeste wat er nu staat handel en moet het eigenlijk overgezet naar de bedrijfsvoorraad.
Heb al veel modellen gereden, van kleine auto's tot de grootste versies van de Audi's. Ben erg fan van grote motoren, eigenlijk kan het niet groot genoeg, heb alleen een gruwelijke hekel aan kettingmotoren die in de lengte erin liggen en er helemaal uit moeten als je er wat mee wil.
Ik moet het prive dus maar doen met een A8 D3 4.2 uit 2003 ;) nadat mn Q7 kapotgelopen is..
Verder rijdt ik zakelijk een Caddy 3 met nog heel even een 1.9TDI DSG erin, die zeer binnenkort plaats gaat maken voor een 2.0TFSI S3 motor.
Sinds een week of 3 heb ik ook een groene T4 uit 1996, overgenomen van een klant die ik vorig jaar en andere (T5) verkocht heb, ZN T4 is zolang bij hem naast het huis blijven staan tot ie er met de kar niet meer langs kon en em aan mij verkocht heeft.
Verder heb ik nog een Audi V8 in DTM trim en 2 Passat's, een 1.8T Variant en een W8 Variant.
Genoeg over de andere auto's, hieronder een foto van de T4:

Er zaten lelijke 18 inch wielen onder met een groene velgrand.. na een tijdje op internet allerlei T4 velgenfetish te hebben bekeken een hele bekende velg tegengekomen. Namelijk een Q7 velg die ik nog bewaard had.
Gauw een schroefset bij Sjaak besteld, steekadapters besteld en voila..
Volgende project is de AEL motor in te bouwen die ik nog had liggen van een ander project..