Verlaging ziet er goed uit, met audi competition velgen. Waarom "tijdelijk" zwart?
Omdat ik nog twijfel welke kleur hij moet worden maar was dat "schijt" geel echt beumohendiz schreef: 28 jun 2017, 19:14 Ik heb je "harlequin" alleszins al gezien![]()
Verlaging ziet er goed uit, met audi competition velgen. Waarom "tijdelijk" zwart?
Zou eens moeten zien wat het draagvermogen is, maar zowizo ga ik een van deze de achterste velgen vooraan monteren en andersom achterste banden hun wangen waren nog sterker.Pascal-141 schreef: 25 sep 2017, 10:54 Het uitzicht is wel knap , en ik ben ook nogal liefhebber van laag profielbandjes , maar op een T4 probeer ik wel enigsinds wat rekening te houden met het gewicht van de T4 . Deze is nogal zwaar op de vooras , en in jouw geval met 205/45R16 , zullen die bandjes wel veel te licht zijn (draagvermogen van een Li 83 is maar 485kg , als het de XL banden zijn , dan is draagvermogen van een Li87 ook maar 575kg ) Dat is toch wel heel wat minder dan de 800kg die een T4 normaalgezien heeft![]()