Mijn langste rit hiervoor was Zwolle-Rotterdam met deze bus.
Vooraf aan het vertrek hebben we een hoop aan het interieur van de bus gedaan.
Nieuwe bekleding van de kussens + nieuwe gordijnen.
2 nieuwe zij panelen achterin gemaakt, geïsoleerd en bekleed.
Verder heb ik geprobeerd om alle electra weer werkend te krijgen.
Dit door 2 LED spots in te bouwen waar eerder halogeen zat.
De audio (radio + amp) te vervangen,speakers ingebouwd (bijna de hele reis gewerkt, maar de laatse dag kreeg het toch nog kuren)
Volgende stap is in elk geval de VOTRONIC panelen die het er inzitten maar niet werken vervangen voor werkende exemplaren en een nieuwe shunt.
Natuurlijk heeft de bus nog even een beurtje gehad en is hij even nagekeken.
De hele reis verliep eigenlijk vlekkeloos, de motor liep lekker (schokt alleen in stationair wat meer dan normaal) en niet super warm.
Bij het klimmen in Zwitserland kwam ie iets boven de 90, maar nog onder de 100 graden.
Lekker op het gemak gereden, 2x overnacht. Grootste deel was de max snelheid 100-110km/u
Verbruik ga ik nog even uitrekenen maar wisselde tussen 680-750km op een (iets meer dan) halve tank.
Wel was het bloed en bloedheet in de zon haha en wat ook niet meehielp was de losse hoes rondom de pook waardoor ook warmte naar binnen kwam. Natuurlijk merkte ik dit pas toen we in Italie waren.
Nadeeltje: ik kwam aan in Italie en tikte een vogelhuisje aan met de achterruit. - 100000 stukjes, maar na 2 dagen al vervangen bij Carglass Italie.

Veel VW campertjes gezien onderweg, maar deze was echt cool.