tot mijn grote schrik zag ik dat het alweer 10 geleden was dat we aan ons t4 camper project waren begonnen . Helaas waren de laatste jaren erg duur aan de bus en gebruikte we de camper voor onze reizen erg weinig. Dus ging hij de deur uit.

Dat deed pijn, en blijkbaar 3 jaar later nog steeds! ik wordt nog steeds jaloers als ik een camper zie rijden en denk nog steeds terug aan de gezellige tijden die we er mee hadden.
nou zijn we dus toch voorzichtig aan het denken aan een nieuwe camper, met heeel veel vragen. wordt het een t4 of t5, lange/kort, met hoeveel km koop je een vw, zelf bouwen of dit keer niet, enz enz.
eenmaal hier op het forum lijkt er geen weg terug en worden we weer met de minuut enthousiaster.
maar goed omdat we al zolang niks gepost hadden en er wel vragen komen vonden we het wel zo netjes om ons weer even voor te stellen.
Ik vind het geweldig om weer alle camper projecten te lezen en te zien hoe iedereen problemen oplost.
in ieder geval mocht er iemand onze vragen beantwoorden in de toekomst, heel erg bedank!

groetjes erik en ingrid