Nu is de koppeling nog goed met 220.000 km maar wanneer vervanging nodig is,is het dan mogelijk een zwaardere versie te plaatsen zodat het aantal nm wat omhoog getuned kan worden ?
Multivan Generation schreef: 12 feb 2018, 11:33
De topicstarter geeft in zijn topictitel de motorcode aan. AXC en dat is volgens mij 63 kW. En een handbak met 5 versnellingen.
jij bent scherp ikke niet ! nou geef die man wat advies
Multivan Generation schreef: 12 feb 2018, 11:33
De topicstarter geeft in zijn topictitel de motorcode aan. AXC en dat is volgens mij 63 kW. En een handbak met 5 versnellingen.
jij bent scherp ikke niet ! nou geef die man wat advies
Ga jij je gang maar, het was toch zo simpel.
Btw. Ik weet niet wat er past..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Multivan Generation schreef: 12 feb 2018, 11:33
De topicstarter geeft in zijn topictitel de motorcode aan. AXC en dat is volgens mij 63 kW. En een handbak met 5 versnellingen.
jij bent scherp ikke niet ! nou geef die man wat advies
Ga jij je gang maar, het was toch zo simpel.
Btw. Ik weet niet wat er past..
ja voor de 130pk is het zeker simpel klopt .. zelf geen ervaring met de 1.9 axc type motor! bedankt voor je reactie je bent een toppert
Sachs heeft een standaard set die meer koppel aan kan, echter alleen in combinatie met een vast vliegwiel.
Dit heeft wel als nadeel dat de bak irritant gaat rammelen tussen de 1800 en 2250 toeren. (ervaring mee)
Ik heb destijds mijn 1.9 TDI omgebouwd naar een 6bak van een 2.0TDI T5gp incl koppeling en 2massavliegwiel.
Dure ingreep en best wel wat werk.
Bij Sachs performance kun je een set bestellen die past die 15% meer kopel aankan dat een standaard AXC koppeling.
Ze maken 2 sets, het verschil zit hem in het merk van het vliegwiel, Sachs of Luk.