Alles gefixed inmiddels, inderdaad eenvoudig te doen vergeleken met een in puin gedraaide versnellingsbak (o: afgezien van het feit dat er wat lichte beschadigingen waren - die redelijk makkelijk met hamer en slijptol te fatsoeneren waren. Toch altijd weer even een mentale inzinking op het moment dat het gebeurt, je ziet in een soort eind-van-je-levenfilm je bus al afgesleept worden naar de slager enzo

Thuiskomen gaat wel lukken zo. Morgen of maandag nog even twee nieuwe boutjes vinden voordat de zaak weer loskomt want twee stuks waren echt aan puin. Enfin, ik kan alleen mezelf de schuld geven want ik had 'm er toch echt zelf ondergeschroefd, met als enig excuus dat ik de afgelopen weken ook wel weer veel gevraagd had van busmans. Veel /\/\/\/\ ipv -------- zeg maar. Het Atlasgebergte is (ook al :o) een natte droom voor de offroadrijder... gisteren de Gorge Dades gedaan, zoek maar eens op voor de lol. Blij dat ik daar niet stilstond...

Voor wie de tijd heeft, ga eens naar Marokko! Ik had er nogal een vooroordeel over, maar het is echt waanzinnig mooi, veelzijdig, niet eens zo ver weg, goedkoop en bovendien goed te doen voor zowel de beginnende als de doorgewinterde avonturier. Groeten uit Ouarzazate!
Bart