Zoals in het voorstel topic ook al stond, zal ik binnen een paar maanden een T5 aan gaan schaffen.
Kan volgende week al zijn of over een aantal maanden, hangt er een beetje vanaf wanneer ik een mooie spot.
Ik ben in ieder geval op zoek naar een T5 automaat LWB met dubbele cabine. Verder heb ik nog niet echt eisen die belangrijk zijn.
Dat komt denk ik meer tijdens de zoektocht. Ik heb zelf niet zoveel kaas gegeten van auto techniek.
Welke motor, welke opties is voor mij nog een groot vraagteken.

Er is al wel wat rondgekeken en ik moet zeggen dat het lastig zal worden om een betaalbare T5 met fatsoenlijke km-stand te vinden.
Iedereen zoekt natuurlijk zo'n pareltje.
Eerste vraag is of een T5 met 2 ton+ op de teller nog de moeite waard is. Je ziet er voorbij komen met 4 ton+

Welke motoren zijn dan de absolute aanraders. Welke zijn het best in combinatie met een automaat?
Dan nog de versie, want je hebt de 'gewone' transporter, de Multivan etc. (achterin komen rolstoel en 2 hondenkooien).
Klopt het dat de dubbele cabine bij de LWB groter is? Zo ja, dan moet die het zeker worden gezien de 3 kinderen.
Als er alvast wat advies volgt dan zullen gedurende de tijd wel meer vragen opkomen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet,
Remco