Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

BALEN!!!!!! (stukje voor Henk 1 ook)

vragen over de T4
Plaats reactie
Dick & Rika
Berichten: 297
Lid geworden op: 14 jan 2007, 23:16

BALEN!!!!!! (stukje voor Henk 1 ook)

Bericht door Dick & Rika »

:huilen nou das goed balen rij je vanmiddag van een parkeerplaats van Veendam Dick zet hem in de versnelling we horen dat er iets knapt en we komen niet meer vooruit :muur

Dick dacht eerst dat er een stang van de koppeling los was maar toen hij verder keek bleek dit niet het geval. De homokoneet wielzijde helemaal kapot en dan ook echt helemaal kapot! :ie

Is de bus net 25 jan gekeurd en de fuseekogels en alles vervangen denk je mooi kan je ff weer vooruit niet dus. Ik vroeg ook nog aan de AMWB meneer of dat gezien had moeten worden maar hij zei nee dit is gewoon domme pech!!

Nou door de grote broer (t5) naar Ter-Apel gebracht en de bus naar de garage bus is morgenvroeg alweer klaar maar je hebt toch goed de p in ff...

Trouwens goeie service van de ANWB! Henk 1 het was dezelfde meneer die jou toen heeft geholpen toen jij in de t5 mocht rijden toen je met de koppeling zat. Aardige meneer hij vertelde ook dat ie jou zei dat je de bus wel kon wegbrengen dat zei hij ook tegen ons hoho je hebt het wel over ons bussie he!!

De meneer zei ook uit de grap moet niet meer t4 of t5s van jullie club krijgen anders kunnen jullie wel een groeps korting aanvragen :klappen :ie

Maar goed het kost je weer wat eurootjes maar dan heb je ook wat nie waar!
Theo931
Berichten: 132
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:29

Bericht door Theo931 »

Heeft deze homokineet de laatste tijd dan geen lawaai gemaakt bij het maken van bochten ?
Dick & Rika
Berichten: 297
Lid geworden op: 14 jan 2007, 23:16

Bericht door Dick & Rika »

nee theo daar verbaasde Dick zich eigelijk ook over..
Gebruikersavatar
gascona
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

groepskorting ?????

Bericht door gascona »

Die groepskortinng s dat serieus :goodidea

ben ik wel voor te porren :jumpklap

nog meer liefhebbers???????????
Afbeelding
Gij zult niet stelen, de overheid duld geen concurentie
Dick & Rika
Berichten: 297
Lid geworden op: 14 jan 2007, 23:16

Bericht door Dick & Rika »

nou martin dat was wel een strak idee he! denk dat iedereen dat wel wil

en dan de bussen van de anwb :T44EVER er op en wjw promoten maar ja!!! daar zal deze beste man wel niet over gaan helaas...
Gebruikersavatar
bas caravelle
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 jan 2007, 08:51
Locatie: Huizen ( Noord Holland )

Bericht door bas caravelle »

Probleem heb ik ook gehad, geen vuiltje aan de lucht en geen geluidje wat er niet hoort. Maar toch, in Belgie, in een keer veel herrie en een hoop trillingen te voelen in de cabine. Ook homo stuk. Door de belgse ANWB auto naar de dealer, 7 dagen ( !!!!, kon niet sneller ) vervangend vervoer....een slopel Astra.
Maarja , daarna weer als een trein. Was bij mij trouwens rechter as.

Bas
VW Caravelle 2.5 Tdi Lwb 1997
Dick & Rika
Berichten: 297
Lid geworden op: 14 jan 2007, 23:16

Bericht door Dick & Rika »

nou bas ben heel benieuwd we hoeven gelukkig geen 7 dagen te wachten onze bus is vandaag direct als eerste en gister direct op de brug gezet hoop dat het idd de homogeval is en nie de as en dat de schade en kosten beperkt blijven..

als het wel alleen dat homoding is kan de bus voor de middag alweer gehaald worden dus das wel mooi op tijd maar goed wacht nog ff af...
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4457
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

:ikrij was een leuke ervaring om in een ANWB T5 te mogen rijden

Inderdaad een aardige man , hij heeft me toen ook goed geholpen
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Plaats reactie