Nieuwe motor en randonderdelen van 14.000 euro. Voor de rest onderhoud en nieuwe banden. en bij 100k geheel nieuwe remmen rondom(zelf gedaan).
Valt wel mee denk ik.

Welk type motor?Ralph Bakker schreef: 15 mar 2018, 09:00 Van 69000km naar 128000km.
Nieuwe motor en randonderdelen van 14.000 euro. Voor de rest onderhoud en nieuwe banden. en bij 100k geheel nieuwe remmen rondom(zelf gedaan).
Valt wel mee denk ik.![]()
Beruchte CFCA.Beckontheroad schreef: 15 mar 2018, 09:21Welk type motor?Ralph Bakker schreef: 15 mar 2018, 09:00 Van 69000km naar 128000km.
Nieuwe motor en randonderdelen van 14.000 euro. Voor de rest onderhoud en nieuwe banden. en bij 100k geheel nieuwe remmen rondom(zelf gedaan).
Valt wel mee denk ik.![]()
JB
Jan 2012. Combikoeler zonder letteraanduiding toentertijd.
Die verhalen gaan grotendeels over de 2.5 TDI van 2003-2006 en de 2.0 TDI met 180 pk van 2010-2013.dgio schreef: 17 mar 2018, 18:54 ook al eindje op zoek naar een geschikte T5... ik schrik ook van alle verhalen![]()
ik kan nu een T5 kopen, 2.0 180pk automaat... 2010, laten staan zeker?![]()
duidelijk, bedankt!Multivan Generation schreef: 17 mar 2018, 19:42Die verhalen gaan grotendeels over de 2.5 TDI van 2003-2006 en de 2.0 TDI met 180 pk van 2010-2013.dgio schreef: 17 mar 2018, 18:54 ook al eindje op zoek naar een geschikte T5... ik schrik ook van alle verhalen![]()
ik kan nu een T5 kopen, 2.0 180pk automaat... 2010, laten staan zeker?![]()
Er wordt kort door de bocht hier op het forum meestal een EGR-koeler als oorzaak genoemd,
maar ook de dubbele turbo lekte wel eens olie en de zuigerringen waren ook niet jofel.
Beste keuze zou wel eens een 2.0 TDI met 140 pk kunnen zijn.