Een Unimog zou wel heel gaaf zijn, alhoewel ik toch voor een Daily 4x4 zou gaan... Maar voor die 3x per jaar is een T5 toch iets comfortabeler/zuiniger en handelbaarder... Dus sleepoog en een John Deere ervoor is duurzaamste oplossing...Koffieman schreef: 29 dec 2017, 21:31 Er reed lange tijd een T5 met een trekhaak (afneembaar) op het front in het Westland, dat was om zijn marktkraam beter te kunnen manouvreren op de markt,mik heb ook heel wat getobt op grassige velden en ben nu reuze blij met m'n movers onder m'n koffiewagen, T5 is geen topper op dat soort ondergrond, als ballonoloog zou ik toch voor een Unimog kiezen!
Even naar Beieren rijden 360 euro plus nog eens dat bedrag voor montage heb je gelijk in Peter, een dagje zelf klussen is voordeliger en ik weet meteen hoe het zit! (Kan ik meteen drie bussen tegelijk doen...)