Burp schreef: 13 jun 2018, 14:24
Dat klopt wel maar ik weet (en iedereen voelt het wel aan toch?) dat dit niet kan kloppen. Ik smijt deze olie ook in mijn auto, betaal ongeveer 8,50 euro per liter op zijn goedkoopst. Tenzij je grote hoeveelheden koopt (vat 200 liter dan kost het nog ongeveer 6 euro de liter)
Misschien van de vrachtwagen "gevallen" en moet hij er snel af. Ook geen verkoper met vele verkopen op zijn naam.
Niet uit te sluiten maar niet waarschijnlijk, immers, dan wil je toch snel van de ´toxic´ handel af, een restrictie dat er maar 1 per klant gekocht kan is geen optimale risicovermijding.
Heb er twee kunnen kopen op verschillende accounts. Risico´s afgedekt met Paypal. Het proberen waard dan lijkt mij.
Burp schreef: 13 jun 2018, 14:24
Dat klopt wel maar ik weet (en iedereen voelt het wel aan toch?) dat dit niet kan kloppen. Ik smijt deze olie ook in mijn auto, betaal ongeveer 8,50 euro per liter op zijn goedkoopst. Tenzij je grote hoeveelheden koopt (vat 200 liter dan kost het nog ongeveer 6 euro de liter)
Misschien van de vrachtwagen "gevallen" en moet hij er snel af. Ook geen verkoper met vele verkopen op zijn naam.
Bestel nagenoeg alles op ebay.de en nog nooit geen problemen gehad ook niet met paypal, je moet gewoon opletten waar je van koopt dan is er geen enkel probleem!
heemskerk schreef: 13 jun 2018, 22:24
Bericht gehad van Ebay, blijkt een gekraakte account te zijn. Gemaakte kosten worden door Paypal terugbetaald...
Heel vreemd dan aangezien de aanbieding er nog steeds op staat.
Ebay zou het account dan toch gelijk moeten verwijderen lijkt me persoonlijk, zijn er de laatste 24 uur dan nog 4 ingetuind
heemskerk schreef: 13 jun 2018, 22:24
Bericht gehad van Ebay, blijkt een gekraakte account te zijn. Gemaakte kosten worden door Paypal terugbetaald...
Heel vreemd dan aangezien de aanbieding er nog steeds op staat.
Ebay zou het account dan toch gelijk moeten verwijderen lijkt me persoonlijk, zijn er de laatste 24 uur dan nog 4 ingetuind
De oorspronkelijke link van Multivan Generation doet het niet meer (openingstopic).