Mijn naam is Marco en ben 39 jaartjes jong. Mijn vrouw en ik zijn sinds een aantal maanden in het bezit van een prachtige T4 california compact 2.5TDI. Foto's volgen!
We hebben diverse VW T2 gehad en hebben een tijd geleden besloten om iets nieuwers te gaan. (mijn oldtimer liefde blijft en er zal dan ook weer zeker een VW oldtimertje komen, maar dat is een ander verhaal...
We hebben inmiddels al een paar mooie dagen met de T4 erop zitten en genieten volop.
Ik zal niet dagelijks op dit forum te vinden zijn maar ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen! Helaas is de reden wat minder want ook ik trof een verbrande lucht aan in mijn bussie en een verbrande condensator op de printplaat van mijn lader.

Inmiddels heb ik een email en foto's naar Henk gestuurd in de hoop dat ie iets kan betekenen, tijd is mijn grootste probleem want er staat een tripje voor de deur

Weet iemand waar ik indien nodig condensatoren kan halen, regio Rotterdam/Spijkenisse/Hellevoetsluis. Eigenlijk moet dit weekend alles weer werken namelijk.
Groeten,
Marco