Ik heb over dit topic niet zoveel gevonden, enkel ergens het instellen van de mazouttoevoer.
Probleem: ik ben pas op onderhoud geweest, 2100000km = distributie riem vervangen (+gelijk ook waterpomp)
Ik rij de vw garage buiten, hij reed niet zoals anders, verder geen aandacht aan geschonken, ik kom thuis laat hem even stationair draaien, toerental schokt tussen 600 en 1000 tr. (afvallen-terug opkomen)
Rijden doet ie zo goed als normaal, enkel als ik rond de 1000 tr kom om uit te bollen. Dan voel je en beetje schokken.
Het lijkt dat ik het volledige vermogen heb om op te trekken. Als ik met cruise control rij voel ik ook geen probleem.
Ik krijg ook geen foutmeldingen op mn dashbord.
Is er een verband tss dit probleem en het vervangen van de distributie riem?
Volgens mij hangt de brandstofpomp niet aan de distributieriem, maar op een riem apart. Moet deze ook verwijderd worden bij het evrvangen van de distributieriem?
Ik ga maandag terug nr de garage. Wil daar niet gaan staan als naïeveling

Alvast bedankt voor reacties
