Ik ben errug nieuw hier! Dur eerst maar even voorstellen!
Boris is de naam, 43 jaar oud en woon in Den Haag... heb net, eindelijk na lang wachten, een bus kunnen kopen.
Een blauwe T4 uit 2000 met 184xxx km op de teller. Zag er goed uit, wat gebruikerssporen, wat geheel normaal is.
Ik dacht dat allen de rubbers en/of plastic onderdelen van het schakelmechanisme versleten waren. Dus ik naar de garage met de vraag " kunnen jullie eens kijken, en ververs dan gelijk de bak-olie voor mij, alstublieft" Tuurlijk was het antwoord, vanmiddag klaar....
een mooie lijst als gevolg.
Geen rubber schakelmechaniek..... had ik rekening mee gehouden
koppeling versleten................... was een nieuwe voor mij, maar kan bij deze km stand
voorpijp na katalysator is lek....... verrassing! 3 maanden geleden heeft deze bus een nieuwe keuring gekregen. Onderdeel bij de keuring, toch?
olielekkage............................ wat! Ik dacht hij zweet een beetje
Diesellekkage......................... nog eens waaaaat!
LV Stuurkogelhoed defect.......... keuring dingetje, toch?
uitlaatsteun voor katalysator mist rubber.... moet niet gekker worden, is ook keuring... toch?
Dus ik heel blij met mijn bus weer terug naar huis. Wel pijn aan mijn hol, voel mij goed genaaid!
Lijkt mij sterk dat dit allemaal na 3 maanden tot stand is gekomen...
Na het weekend krijg ik een prijsopgave, ik voel een pijnlijke portemonnaie opkomen.
Maar de verkopers waren zo aardig.

Cheers,
Bor
ps... ben dyslectisch dus neem de spelfouten voor lief ;-) Thnx