RobbieV schreef: 05 nov 2018, 13:37
Hi!
Zoals in mijn voorstelling geschreven ben ik een zoektocht gestart naar een leuke T4 camper. Gisteren een T4 2.4D syncro gaan bekijken met een Reimo camper interieur en hefdak. Leuke wagen maar heeft al goed geleefd. En ik weet niet goed hoe de herstelkosten in te schatten want er is roest. De achterklep is aan vervangen toe. Deze is opgelapt maar ziet er niet uit rondom het raam. Aan de binnenkant van de wielkasten vooraan zitten ook gaten en een zijpaneel is ook opgelapt met een laagje verf, dus moeilijk in te schatten hoe het eronder uitziet...
Vraag me ook af hoe ik de waarde moet inschatten
Welkom op weetjewel..
Wat is je gedachte achter de bus, dus wat wil je er mee gaan doen?
Wat is je budget en kan dat zo tegenvallers van zeg 2000 euro extra hebben?
Controleer ook de tentstof en de boord electronica, en calculeer vervanging hiervan ook in..
En als laatste tip, ga er eens mee rijden en voeg eens in op de snelweg..
Begrijp de reactie van Jan niet verkeerd, wij hebben geen roze bril op en kijken de zaak van een afstand misschien ietwat realistischer..
En we hebben al aardig wat mensen voorbij zien komen, die in dezelfde situatie hebben gezeten
Kijk ook eens naar dit topic..
viewtopic.php?f=12&t=56116
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...