Weet iemand of onderstaande opbergruimte naast de kast ook leverbaar is voor een T4 California?
Alveast bedankt

Dat gordijntje hangt bij een California achter de kast langs en bedekt het gehele raam en niet alleen het stukje voor de kast. De kast is aan de raamkant open en het gordijn belemmert de inkijk. Je kan het natuurlijk ook met een paneeltje dicht maken als je het wat strakker wilt hebben.RoelandZ schreef: 12 dec 2018, 16:56 Het gaat mij erom dat ik daar geen gordijntje wil hangen, het lijkt mij dan met een opberg systeem mooier afgewerkt.
Dat weet ik, heb een gordijntje maar er zit geen raam dus een gordijntje is dan een beetje onzinnigHanz schreef: 12 dec 2018, 17:52Dat gordijntje hangt bij een California achter de kast langs en bedekt het gehele raam en niet alleen het stukje voor de kast. De kast is aan de raamkant open en het gordijn belemmert de inkijk. Je kan het natuurlijk ook met een paneeltje dicht maken als je het wat strakker wilt hebben.RoelandZ schreef: 12 dec 2018, 16:56 Het gaat mij erom dat ik daar geen gordijntje wil hangen, het lijkt mij dan met een opberg systeem mooier afgewerkt.
Ja, dan is isolatie en een paneeltje ervoor een betere oplossing.RoelandZ schreef: 12 dec 2018, 18:01 Dat weet ik, heb een gordijntje maar er zit geen raam dus een gordijntje is dan een beetje onzinnig![]()
Ik kan me dat ook herinneren maar kan het niet terugvinden. Ik denk dat dat toch een T5 was of een zelfbouwproject.RoelandZ schreef: 12 dec 2018, 18:01 Maar ik heb hier op het forum een foto gezien van iemand die daar iets had zitten waar de kruidenpotjes in stonden.![]()
Dat is hem inderdaad, dus toch een T4 California. Het kruidenrekje zit naar mijn idee wel pal tegen de ruit om genoeg ruimte te krijgen. Mijn ervaring is dat het op deze plek, en ook in de hoge kast zelf, erg warm kan worden als daar de zon op staat, ook met isolatieglas. Vandaar dat wij deze kast niet gebruiken voor levensmiddelen. De vraag is of er nog genoeg ruimte is voor een dergelijke oplossing als je het paneel ook wilt isoleren.
Laat je inspireren door Schnarf hoe die het gemaakt heeft zou ik zeggen..RoelandZ schreef: 12 dec 2018, 20:44 Nou Peter,
Dat is misschien wel een heel goed idee een breder bed in dat gedeelte, wat is maar smalletjes.![]()
Maar dan moet de watertank rechts achter echt plaats maken anders heb je echt te weinig opbergruimte. En een tank aan de linker zijde zoals in de nieuwere modellen heb ik nog niet kunnen vinden.