Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Opbergruimte naast hoge kast T4 California

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Hanz

Re: Opbergruimte naast hoge kast T4 California

Bericht door Hanz »

Er is ook nog een uitgebreid topic over het zoeken/maken van extra ruimte in de California. Misschien leuk en inspirerend om eens door te lezen nu toch alle mogelijkheden nog open zijn. https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtop ... 23&t=52981
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
RoelandZ

Re: Opbergruimte naast hoge kast T4 California

Bericht door RoelandZ »

Hanz schreef: 13 dec 2018, 10:50 Ik heb het even nagemeten: het stuk bed naast de hoge kast dat je breder zou kunnen maken is 85 cm lang, dus ongeveer 110 cm bedlengte blijft smal. Ik denk dat dit inderdaad niet veel bijdraagt aan het slaapcomfort.
Het 'kruidenkastje' zou in mijn bus (met isolatieruit) een diepte kunnen hebben van ongeveer 5,5 cm, onderaan iets meer, zo'n 6 cm. Bij jouw bus zonder ruit is dat misschien nog iets meer. Voor kleine (kruiden)potjes of andere kleine voorwerpen kan je daar dus inderdaad iets maken. Maar, zoals ik al eerder zei, als je in de zon staat of rijdt kan het op die plek erg warm worden.
Ben er net achtergekomen dat een vw1 chassis iets meer ruimte heeft, zie mijn project topic... :gekte
Na het plaatsen van een raam gaat mijn voorkeur sowieso uit om links achter geen raam te plaatsen. :lach

Dat het dat wat warmer wordt maakt niet zoveel uit voor wat kruiden en zonnebrand, maar bedankt voor het meten!
Plaats reactie