Het kenteken kan je checken op https://ovi.rdw.nl/ onder het kopje tellerstanden geeft de site een oordeel. Maar ik kan mij voorstellen dat de site aangeeft dat het kenteken niet (meer) bestaat.
Als de verkoper slim is geweest heeft hij voor de keuring een NAP rapport aangevraagd.
Als de km stand al klopt staar je daar dan niet blind op, een brandweerwagen wordt bij een spoed oproep natuurlijk niet rustig warm gereden.....
Cdj schreef: 30 dec 2018, 01:31
Zou een bod van 10k realistisch zijn?
Voordat je een bod doet zou ik toch echt vragen om (veel) meer foto's van het interieur zoals het er nu uitziet, of de bus in het echt gaan bekijken. Op basis van de informatie die nu in de advertentie staat zou ik er geen 10.000 voor willen betalen.
Alles waar het bij een camper om gaat is niet te zien op de foto's, zoals: de keuken/gas/waterinstallatie, koelkast,stroomvoorziening, verwarming, het bed in uitgeklapte en opgeklapte stand, bergruimte, eetruimte met tafel. Je hebt dus geen idee waar je op biedt.
Bedankt voor het meedenken allemaal kan ik erg waarderen!
Klinkt allemaal lichtelijk zeikerig wellicht, maar die ene op lpg kan max 2 meenemen. We willen graag 3 of 4 mee kunnen nemen om de reis te delen met vrienden of lifters. Niet dat ze in de bus slapen maar wel meerijden.
De crafter kan dan 3 meenemen dat is al iets. Toch zijn we nog niet echt gecharmeerd ervan. Misschien komt dat door de Spartaanse inrichting of zo. Verder wel een buitenkansje natuurlijk.
Voor wat betreft de brandweer vw: terechte opmerkingen. Meer foto’s zijn aangevraagd. Kan een tellerraport alleen voor een herkeuring worden gegenereerd? Of ook nu nog?
Euhhhh dat is dezelfde die je laatst stuurde, volgens mij in de buurt van Enschede te koop stond.
Met dat waardeloze taxatierapport waar 2.4 en Westfalia opstaat terwijl dat beide niet klopt. Ik vermoedde al dat er iets niet klopte aan dat ding, dat blijkt nu wel als de nieuwe eigenaren er nu alweer vanaf willen. Hiermee koop je ongetwijfeld de ellende van een ander.
Sjoerds schreef: 16 nov 2018, 09:10
Ik heb er wel wat vragen bij. De camper is vorig jaar geïmporteerd, dus heeft geen geschiedenis in Nederland. Is wel een complete onderhoudshistorie bij? Want daar wordt helemaal niet over gesproken en aangezien de auto geen NAP heeft, zou het zo maar het dubbele aantal kilometers kunnen zijn. En wanneer en bij welke km-stand is de distributieriem voor de laatste keer vervangen, ik zie daar zo snel niets over onder de motorkap?
En waarom doen deze mensen hem na een jaartje al weer weg voor minder dan 2/3 van de taxatiewaarde?
Los daarvan ziet het er allemaal niet verkeerd uit, maar ik zou wel even goed onderzoek doen. Zoals Peter ook al aangeeft, bedenk goed dat zo'n automaat, zeker in combinatie met een 102 pk TDI niet de meest ideale combinatie is. Kan snel een dure reparatie aankomen.
PS: toets het kenteken eens in op rdw.nl dan zie je al heel veel. 2.5TDI 75 kW, ingevoerd augustus 2017, geen NAP etcetera.
Sjoerds schreef: 02 jan 2019, 09:46
Euhhhh dat is dezelfde die je laatst stuurde, volgens mij in de buurt van Enschede te koop stond.
Met dat waardeloze taxatierapport waar 2.4 en Westfalia opstaat terwijl dat beide niet klopt. Ik vermoedde al dat er iets niet klopte aan dat ding, dat blijkt nu wel als de nieuwe eigenaren er nu alweer vanaf willen. Hiermee koop je ongetwijfeld de ellende van een ander.
Even voor de duidelijkheid was een andere gebruiker die het weer deelde.
Wij hadden hem al een keer gevonden en gedeeld hier. Ook proefrit gemaakt. Matige bus.