Meert_VR6 schreef: 24 jan 2019, 11:22 het begint op een campertje te lijken! :-)
btw, waar heb jij je vinyl besteld?
ben zelf namelijk ook opzoek :-)
De laatste loodjes
Ik heb het bij ons in de straat bij schippers besteld, is overigens gewoon Novilon.
Is die originele vloerbekleding die ik over heb niks voor jou? Dat is dat grijze met blokjes. Ik kan het niet gebruiken omdat de instap van een nieuwer model anders is.
Ik heb het bij ons in de straat bij schippers besteld, is overigens gewoon Novilon.
Is die originele vloerbekleding die ik over heb niks voor jou? Dat is dat grijze met blokjes. Ik kan het niet gebruiken omdat de instap van een nieuwer model anders is.
ik had ook die met grijze blokjes, maar wil wel eens wat anders.
houtlook vinyl ofzo, gewoon vlak.... denk ik :-)
Waar ik persoonlijk wel moeite mee heb is dat je van alles gemixed hebt. 2 verschillende type schuiframen, nieuw type keuken met oude bank en oude watertank.
Bedoel het absoluut niet om je werk af te kraken maar vind het afbreuk doen aan het totale plaatje.
EDIT: ik zie nu dat je alles gelakt hebt van de keuken! Dus je complete inrichting is van het oude model. Excuus voor bovenstaande reactie
Erdem50 schreef: 28 jan 2019, 19:20
Je gaat zeer netjes te werk, mijn complimenten.
Waar ik persoonlijk wel moeite mee heb is dat je van alles gemixed hebt. 2 verschillende type schuiframen, nieuw type keuken met oude bank en oude watertank.
Bedoel het absoluut niet om je werk af te kraken maar vind het afbreuk doen aan het totale plaatje.
Thanks,
Ik kan wel een beetje kritiek hebben hoor Erdem50. Je hebt gedeeltelijk gelijk, ik dacht dat ik het zelfde type schuifraam had gekocht maar toch net weer een beetje anders. Daar kan ik wel mee leven. Het is een oud type keuken, het hout was onbehandeld en dan moet je keuze maken. Weer paars? Dan liever de kleur van het laatste type. De bekleding wordt nog aangepast, ik ben er nog niet over uit of het opnieuw bekleden wordt of dat ik een second skin op de kop probeer te tikken.
En dan de watertank, ik heb echt mijn best gedaan maar een nieuw model watertank die links achter gemonteerd moet worden is echt niet te vinden.
Erdem50 schreef: 28 jan 2019, 19:58
Vind de mooi rustig/strak hoor!
Poptopshop bied nog het eea op marktplaats aan second skins op dit moment. Misschien zit er wat bij voor je?
Die heb ik gezien, maar bij het nieuwe type zit er 3 vierkante uitsparing in de rugleuning van de slaapbank. (Weet niet waarom) dat houdt mij een beetje tegen. De achterkant is ff grijs dus dat is prima te vervangen door een stoffeerder.