Lange tijd geen bericht geplaatst op forum dus daardoor een kleine update.
Wat er tussendoor allemaal gebeurd.
Wij zijn afgeloen zomer naar Italia geweest. Ik moet zeggen wat een prachtige land en heerlijke eten(nee niet alleen pizza en spaghetti). Dit bezoek zorgt een officieel naam aan onze camper Prego (alsjeblieft)

Hieronder wat plaatjes;

Wij zijn geen enkel camping geweest altijd bij Service Area slapen en door reizen was het motto.
Ik had een van de dag per ongeluk mijn HH accu te laag ontladen 3-4 V over (koelbox heledag aan) zorgt niet goed functioneerde koelbox. Op dat moment hadden we echt een 220V aansluiting nodig. Toevallig zag ik een van de nacht rust plek (benzine station) losse 220V aansluiting en met beetje moeite en hulp van Google Translate toestemming gekregen te gebruiken.
Volgende nacht had ik weer werkend -2/3 graden koelbox.

Achteraf dat koelbox verhaal ook een zekering probleem gemaakt waardoor HHaccu niet meer oplaad maar dat is ook druk op de knop van automatische zekering opgelost maar totdat ik die probleem kan vinden beest veel zweten.
Hier onder is onze route Nou genoeg vakantie verhalen nu kleine update van de ombouw verhaal.
Ik heb de dashboard bedekking klaar inc. A pillar.

Dak bekleed met een stukje stof van kwantum.

Gordijnen gemaakt van Ikea stoel hoes die in kopjes hoek zit te stoffen. Neodymium magneet gebruikt om zij ramen op zijn plek te houden.
Voorraam zit toch maar met aantaal kleine zuignapjes vast.

Tip van de dag; Hebben jullie ook last van te veel zon op nav. scherm.
Ik heb vanuit A4 papier map hoesje onderstaande kunstwerk geknutseld . Het werkt uitstekend goed. Zeker aanraden...

Ik heb ook een achterklep opener gemaakt van wat staal draadje.

Nieuwe indeling voor opslag functionerend uitstekend