Gezien dat jullie met het oplossen van hetzelfde probleem als ik heb, bezig zijn, wil ik graag ook mee doen.
Ik heb ook een vwt4 2.5 TDI nu 2000. Even wat info. Mijn verwarming na dat ik de motor hebt vervangen doet het niet meer naar behoren. Heb een nieuw radiator en nieuw thermostaat. Slangen zijn allemaal schoon en niet verstopt. Het is een mechanisch verwarming systeem met airco. Ik heb verse koelvloeistof erin. Heb via de ontvluchting schroefje geprobeerd komt alleen heet koelvloeistof eruit. Heb nieuw reservoir dop gekocht en erop gedraaid.
Alle slangen van en naar de radiator en ook naar de kachel radiator worden warm/heet na een tijdje rijden op één na! De onderste die vanuit de radiator naar de motor toe gaat of andersom. Temp blijft exact op 90° hoelang ik ook ermee rijd. De bediening panel doet precies wat die moet doen, dus de klepen gaan gewoon open en dicht, als de temp knop draait naar koud, dan heb ik koude luch en als ik hem helemaal naar warm draait, word het koude lucht, minder koud en daar blijft het bij, de aanjager doet het ook gewoon, 1234 alles naar behoren. Ik ben uit gepoept mensen, aub help ik weet het niet meer, heb verder alles geprobeerd wat ik wist en hier en daar heb gelezen. Ben nog niet van mijn eerste probleem af( piepende geluid vanuit de rollers ruimte of pulys kant) maar goed dat komt ook nog, ben ik mee bezig!!
Onder tussen heb ik ook de ontvluchting schroefje (op de slang) al kapot gedraaid

Graag oplossing
Alvast bedankt