Op het duitse TX Board is deze oplossing in 2017 geintroduceerd door een slimne techneut met verstand van metaalbewerking. Hij maakt het nu voor geinteresseerden. Er is al veel over geschreven op tx board.
Zoek op PDE-Reparatur mit Brücke.
Multivan Generation schreef: 12 apr 2019, 07:06
Dat zou kunnen dat het op een ander forum vermeld is. Dat weet ik niet. Ik kom bijna niet op andere fora.
Feit is dat het hier op weetjewel nog nooit gepost is.
Ik kreeg het linkje van iemand opgestuurd en vond het dermate interessant, dat ik het hier gedeeld heb..
oud draadje, ik kwam toevallig langs dit draadje nadat ik een over die PDE brug las in wat een wat nieuwere post.
Is dit van toepassing op alle 2.5 TDI's? Ik heb er een 131pk uit 2007 in liggen. Dik 3 ton op de teller en vind dat ie wel een beetje walmt als hij stil staat. Nog niet heel erg maar net irritant. Kan dat hier mee te maken hebben. Starten gaat prima, heel afentoe moet ik drie seconden doorstarten voordat hij aan slaat.
oud draadje, ik kwam toevallig langs dit draadje nadat ik een over die PDE brug las in wat een wat nieuwere post.
Is dit van toepassing op alle 2.5 TDI's? Ik heb er een 131pk uit 2007 in liggen. Dik 3 ton op de teller en vind dat ie wel een beetje walmt als hij stil staat. Nog niet heel erg maar net irritant. Kan dat hier mee te maken hebben. Starten gaat prima, heel afentoe moet ik drie seconden doorstarten voordat hij aan slaat.
Dank!
Boomerxl
Wanneer die stilstaand een beetje begint te kwalmen zijn de verstuivers (nozzles) aan hun einde. Deze zijn goed te vervangen waarna die weer als een naaimachientje loopt. Met deze kn stand wel de kop goed inspecteren en wanneer die er nog goed uitziet met een brug weer moneteren.