Leuk om ons eindelijk voor te stellen op

Mijn naam is Robert en samen met mijn vriendin Claudia zijn wij sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een witte T4 California uit '99!
We zijn helemaal nieuw op het gebied van T4's en een eigen camper maar kunnen niet wachten om z.s.m. erop uit te trekken!
Vooraf heb ik me zoveel mogelijk ingelezen over alles wat er te weten valt over de VW T4, Westfalia en dergelijke o.a. op dit geweldige forum.
We wonen in omgeving Haarlem, zijn mid-20 en gaan het liefst op wandelvakantie in de natuur (bergen!)

Mijn hobby is fotografie, we vinden het heerlijk om te camperen en de wereld per vierwieler te verkennen. Dus zo'n campertje was eigenlijk al geknipt voor ons voor we het zelf wisten!
De T4 die we op de kop getikt hebben (particulier) is echt een pareltje, (laten we hopen dat dit zo blijft), we hebben hem uitvoerig onderzocht maar niets op aan te merken voor een bus uit 1999 met bijna 360.000 km op de klok!
Oja, er zitten diverse reparaties aan het tentdoek. Mag geen naam hebben.
Het is een 2.5TDI met 88 pk, maar met intercooler. Wij zijn als een kind zo blij!!

Meteen voorzien van stuurslot en GPS tracker...

Ik heb totaal geen ervaring met sleutelen, auto's en dergelijke, maar binnenkort wil ik nog een luchtgeleidingsplaat aanbrengen voor de intercooler. Ook wil ik voor de zomer de EGR klep dicht zetten. (Als er iemand in de omgeving Haarlem is die dit al eens gedaan heeft en een groentje als ik wil helpen, heeul graag!!

Verder staan nog zonwerende folie op de ramen, chippen, en betere lampjes in de planning voor de zomervakantie.
Hier wat foto's van onze aanwinst!