Na een jaar met een 105 Pk Kwb en 12 jaar een 174pk LWB, raakte ik busloos. Nu na 2 jaar BMW, zit ik gelukkig weer hoog en droog.
Ik heb een mooie complete Caravelle gekocht met de 140Pk motor uit 2010. Momenteel ben ik de bus aan het ombouwen naar camper. Alleen....
Tijdens de aanschaf niet goed opgelet, hij is heel compleet en daardoor heb ik niet gekeken of er cruisecontrole inzat. Deze blijkt er niet in te zitten en ook het boordnetregelapparaat is de verkeerde versie (7H0937086B). Nu ben ik opzoek naar een mogelijkheid om tegen een voor mij betaalbare prijs, alsnog cruisecontrol in te (laten) bouwen.
Ik kan een hoop, maar het in leren en dergelijke kan ik niet. Ik heb gezien dat het monteren van de cruisecontrole handel en het aansluiten van de draden te doen is. Alleen moet het huidige regelapparaat worden uitgelezen en gekopieerd naar een completere variant en dan moet de cruisecontrol nog worden geactiveerd.
Alle tips zijn welkom! Vanwege ernstige rugklachten heb ik hier wel een beetje haast bij, dus iedereen alvast bedankt voor de input.