Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Verduistering voor de Multivan
-
Verduistering voor de Multivan
Ondertussen hebben we ook verduistering en kunnen we rustig slapen. Ik heb 2 m Thermofolie Isoflex 7lagig bij de onlineshop Camperpassie gekocht, op maat geknipt en met biasband omzoomd. Voor de achterklep heb ik magneetjes in de zoom vaatgestikt, voor de zijramen bovenin een stok, die in de houders van de zonneschermen passen. Past perfekt en kost je niet de kop!
Re: Verduistering voor de Multivan
In de ‘voorstellen’ rubriek stelde ik een vraag over dit onderwerp... ik had beter moeten zoeken want dit is het antwoord! Althans gedeeltelijk want wat doe je dan met de voorruit en portierruiten? Of hang je dan op de een of andere manier een ‘gordijn’ achter de voorstoelen?
-
Ik heb ook verduistering gemaakt voor de voorportieren, eveneens met magneetjes in de zoom. Voor de voorruit kan dat niet (geen metaal), daar hangt het aan de zonnekleppen. Daarvoor heb ik zwarte gewatteerde stof gebruikt.
Dank je!marianne2014 schreef: 23 aug 2019, 08:47 Ik heb ook verduistering gemaakt voor de voorportieren, eveneens met magneetjes in de zoom. Voor de voorruit kan dat niet (geen metaal), daar hangt het aan de zonnekleppen. Daarvoor heb ik zwarte gewatteerde stof gebruikt.