alleen het oliepeil is raar. heb gevonden dat een O2B bak 2.5l bevat en een O2D 3l.
Ik ging er vanuit dat ik een O2B (benzine) bak heb, en de vulstop ook een peilniveau is ?
heb er 2.6 à 2.7 l inzitten en er loopt niets uit …. testrit lijkt alles ok, schakelt perfect op en af.
Circuit is goed ontlucht, goede druk erop alles. your toughts?
originele druklager was echt naar de botten ! die zijkanten en het plastiek kwam er in stukjes uit ….. toch geluk gehad vorige trip denk ik.
verder is alles netjes los gegaan en terug vast. niets stuk of anders als het was. enkel beter :-)
dus vervangen: druklager, koppeling, hulpcilinder koppeling en fuseekogels l/r onder en boven, boitolie, motorolie, oliefilter, benzinefilter en luchtfilter
buiten een dopje voor de cardanbouten en een paar kleine extra onkosten is het echt geslaagd. jaja en ook door jullie hulp !!!!!
na mijn trip ga ik nog het schakelhefboom mechanisme reviseren met het setje dat ik besteld heb. De buskes die er niet bij zijn heb ik besteld bij VW origineel (grappig, van elk hadden ze er nog 2 :-) )
nogmaals mijn grote dank ! en het lijkt idd een zwaar karwei maar als ik het nu opnieuw moest doen geen probleem !
Enkel hulp om ze eronder uit en terug er onder te zetten en de rest gaat zo lukken.
@Lycia: ken je de term : vast is vast ? da haat ik he … enne iedereen zei me dat hier maar aangezien jij de moeite hebt gedaan ben ik gelijk een kleine en een grote momentsleutel gaan kopen en alles netjes zoals het hoort