Onder de bestuurdersstoel, aan de voorzijde en dan locatie 1,2 of 3.
Info: https://www.autogenius.info/volkswagen- ... x-diagram/
Geen 100% garantie; naast het maar niet lukken van koude kernfusie, is de zekering-lay-out in een T5 het volgende grote raadsel.
Gr. Marcel
Ik zie geen kans een nieuw onderwerp aan te maken, dus probeer het zo vanaf de camping. De acculader van mijn California uit 1989 (zit onder achterbank) werkt niet meer. Mogelijk kapotte zekering. Vlgs handleiding zit er een 2A zekering in de lader, maar ik zie alleen een gesloten min of meer ingebouwd zwart kastje. Iemand enig idee waar die zekering zou moeten zitten?
André47 schreef: 14 aug 2019, 11:14
Ik zie geen kans een nieuw onderwerp aan te maken, dus probeer het zo vanaf de camping. De acculader van mijn California uit 1989 (zit onder achterbank) werkt niet meer. Mogelijk kapotte zekering. Vlgs handleiding zit er een 2A zekering in de lader, maar ik zie alleen een gesloten min of meer ingebouwd zwart kastje. Iemand enig idee waar die zekering zou moeten zitten?
André
Je hebt een T3 (want bouwjaar 1989) en stelt je vraag op een T5 forum..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
André47 schreef: 14 aug 2019, 14:50
Tja, op gsm is site niet zo helder voor mij.Maar heb de zekering gevonden. Nu nog een nieuwe vinden: glaszekeringen behoorlijk speciaal geworden.
Als jij met een glaszekering zo’n klein glazen buisje bedoelt, die zijn echt nog volop verkrijgbaar.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012