Hier ben ik, de 3e eigenaar van Max, een mooie T4 Westfalia California. Ik ben Bart uit Mol, heb wel wat meer oldtimers - vooral Italiaans geweld - maar deze keer ben ik voor Max gegaan, een trouwe Duitse 2,4d uit 1991 met (naar verluid) de 2de motor. Ondertussen Heb ik al 8000km bij de teller gekregen en zal hij over paar weken in Frankrijk de 333333km mogen vieren.
Altijd perfect onderhouden en eigenlijk geen klachten buiten de paar ouderdomskwaaltjes die er zijn.
We zijn (mijn vrouwtje en ik) fervente “off the grid” kampeerders en slapen dus waar we kunnen. De app park4night is een heuse hulp, maar we hebben zelf een redelijke neus en vinden overal wel een zalig plekje om te verblijven.
Op onze ritten komen we regelmatig andere T4’s tegen en steken altijd onze hand enthousiast in de lucht.
Fotos posten, daar ben ik wat onhandig in, maar een witte T4 met hefdak kennen jullie wel he.

Een veelposter zal ik niet worden, ook op andere fora ben ik dat niet, maar techniek zit me in de vingers, dus als ik ergens een antwoord op weet (dat nog niet gegeven is), dan hoor je me wel....
Ciaokes
Bart