Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
welke accu jumper kabel?
welke accu jumper kabel?
Kan iemand zeggen welke accu jumperkabel geschikt zijn voor de T4?
T4 2.5 tdi AJT/88pk 2002 - Alkmaar
- VerbalKint
Re: welke accu jumper kabel?
Je bedoeld startkabel?
Elke “normale” lijkt me.
Dynamo levert net geen 100A, dat moet een gekeurde kabel aankunnen.
Elke “normale” lijkt me.
Dynamo levert net geen 100A, dat moet een gekeurde kabel aankunnen.
1993 VW T4 Karmann Karuso 2.4D 

-
Dikker is beter
25mm2?
JB
25mm2?
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Dank voor de reacties.
Mijn accu is 120A
Mijn accu is 120A
Hoe dikker hoe beter, dikke diesel starten kost veel energie!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Dat dacht ik al.
Maar welke dikte dan minimaal?
-
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
-
Hallo wijsneuzen, altijd een beetje lachen, de klok horen luiden etc. Heb zelf van een door mij aangesloten warmte krachtinstallatie, wat 90 mm kwadraat over gehouden,leg een kabel dan ook l. en een r. in mijn T4 (420.000 km incl koprevisie).Hoor niemand over de klemmen, het mooiste is haakse klemmen,de ANWB gebruikt ze ! Ga naar een vorkheftruckboer met geld en koffiekoeken en vraag netjes of tie 2 keer 2 en halve meter kabel met aan een kant (haakse) klemmen wil maken. De haakse klemmen zijn dan ook meteen zwaar genoeg en niet de klemmen waar je nog geen Dinkey Toy mee aan het lopen krijgt. De laatste zitten meestal in van die mooie plastic zakken en liggen meestal bij de Autohobbyshop naast de ruitenwisservloeistof (het enige wat je daar moet halen) Succes! P.S, 35 mm kwadraat is doorgaans genoeg,met goede klemmen.
Onderstaande bedoel je??Herman1945 schreef: 10 sep 2019, 16:54 Hallo wijsneuzen, altijd een beetje lachen, de klok horen luiden etc. Heb zelf van een door mij aangesloten warmte krachtinstallatie, wat 90 mm kwadraat over gehouden,leg een kabel dan ook l. en een r. in mijn T4 (420.000 km incl koprevisie).Hoor niemand over de klemmen, het mooiste is haakse klemmen,de ANWB gebruikt ze ! Ga naar een vorkheftruckboer met geld en koffiekoeken en vraag netjes of tie 2 keer 2 en halve meter kabel met aan een kant (haakse) klemmen wil maken. De haakse klemmen zijn dan ook meteen zwaar genoeg en niet de klemmen waar je nog geen Dinkey Toy mee aan het lopen krijgt. De laatste zitten meestal in van die mooie plastic zakken en liggen meestal bij de Autohobbyshop naast de ruitenwisservloeistof (het enige wat je daar moet halen) Succes! P.S, 35 mm kwadraat is doorgaans genoeg,met goede klemmen.
https://www.btndehaas.nl/laadklem-zwaar ... 0amp-zwart
-
DS vroeg naar de kabel...Herman1945 schreef: 10 sep 2019, 16:54 Hallo wijsneuzen, altijd een beetje lachen, de klok horen luiden etc. Heb zelf van een door mij aangesloten warmte krachtinstallatie, wat 90 mm kwadraat over gehouden,leg een kabel dan ook l. en een r. in mijn T4 (420.000 km incl koprevisie).Hoor niemand over de klemmen, het mooiste is haakse klemmen,de ANWB gebruikt ze ! Ga naar een vorkheftruckboer met geld en koffiekoeken en vraag netjes of tie 2 keer 2 en halve meter kabel met aan een kant (haakse) klemmen wil maken. De haakse klemmen zijn dan ook meteen zwaar genoeg en niet de klemmen waar je nog geen Dinkey Toy mee aan het lopen krijgt. De laatste zitten meestal in van die mooie plastic zakken en liggen meestal bij de Autohobbyshop naast de ruitenwisservloeistof (het enige wat je daar moet halen) Succes! P.S, 35 mm kwadraat is doorgaans genoeg,met goede klemmen.

JB