Vandaag bij het RDW mijn camper laten keuren en afgekeurd op de draaistoelen..
mijn originele stoelen heb ik helaas niet meer dus bij deze wil ik vragen of iemand nog een setje heeft liggen( niet draaiend). Het is maar voor 1 dagje wellicht dat iemand kan helpen liefst omgeving in het noorden.
Ik heb nog een set stoelen van een caddy staan, ik weet niet of deze passen?
Alleen kom ik niet uit het noorden. Ik woon in zeeland... Maar mocht je niks anders tegen komen laat het maar even weten.
hugopoley schreef: 30 okt 2019, 15:35
Ik heb nog een set stoelen van een caddy staan, ik weet niet of deze passen?
Alleen kom ik niet uit het noorden. Ik woon in zeeland... Maar mocht je niks anders tegen komen laat het maar even weten.
Oeff.. dat is wel erg ver. Ik zou het ook niet weten of die van een caddy passen?
Mag ik vragen welk merk draaiplateau's je tussen de stoelen hebt.
Ik wil ook een setje draaiplateau's onder mijn stoelen en ik zat te denken aan die van Scopema, daar krijg je een test certificaat bij en Europese tuv keuring. https://www.kiravans.de/vw-t5-t6-driver ... file_files
Want sommigen adviseren om ze na de keuring te plaatsen, maar hoe zit dat dan verzekering technisch.
krekwakwol schreef: 30 okt 2019, 18:57
Mag ik vragen welk merk draaiplateau's je tussen de stoelen hebt.
Ik wil ook een setje draaiplateau's onder mijn stoelen en ik zat te denken aan die van Scopema, daar krijg je een test certificaat bij en Europese tuv keuring. https://www.kiravans.de/vw-t5-t6-driver ... file_files
Want sommigen adviseren om ze na de keuring te plaatsen, maar hoe zit dat dan verzekering technisch.
Hallo,
De RDW inspecteur zei ook tegen mij dat ik hem beter erna kan inbouwen. Maar het is allemaal een beetje dubbel.
Ik heb gewoon originele stoelen van een california gehaald dus originele draaitableaus
Dat is fijn voor je, dan kun je weer verder.
Ik zal de verzekering deze week even bellen, hoe zij er tegen over staan om na de keuring Tuv gekeurde draaiplateau's in de bus te plaatsen.
Als ik antwoord heb zal ik het hier plaatsen.
Ja natuurlijk zit met boutjes vast en daarop zit weer je stoel vast maar ik ben nieuwsgierig waarom die op die specifieke ! draaiplateau's zijn af gekeurd heb je er een foto's van
zijn ze te dun---- of is te slap---of borging niet goed tzt ben ik van plan om ze zelf te maken en beter om beslagen te ijs komen
luisenbos schreef: 31 okt 2019, 14:44
Ja natuurlijk zit met boutjes vast en daarop zit weer je stoel vast maar ik ben nieuwsgierig waarom die op die specifieke ! draaiplateau's zijn af gekeurd heb je er een foto's van
zijn ze te dun---- of is te slap---of borging niet goed tzt ben ik van plan om ze zelf te maken en beter om beslagen te ijs komen
Ik zal vanavond even de stoel uitbouwen en een foto ervan maken. Zover ik kon zien leek het niet of je ze er tussen uit kon halen.
Tot vanavond